ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2004-10-21 12:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par kreatjivšikiem
Lai man piedod visi man zināmie "kretjivšiki", bet tikko diskutējot ar klientu par nodošanas terminiem, uzskricelēju vienu "dusmīgu" e-pastu, kas skaidri liecinina par problēmām, kādas rodas , ja aprēķinu cilvēkiem ir jāstrādā ar mākslas cilvēkiem.

Sveika,

Pieredze liecina, ka kreatiivajiem darbiniekiem nevar teikt preciizus gala nodoshanas terminus, jo katra darba paveikshanai vienmeer ir "vajadziigas +1 vai 2 dienas". Un vienu dienu vienmeer vajag iekljaut droshiibai, apzinoties, ka tikai taadaa gadiijumaa makets tiks iesniegts laikaa :))


martins


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]smejmoon
2004-10-21 14:15 (saite)

Sveika,

pieredze liecina, ka es nevaru organizeet kreatiivo darbinieku darbu, tapeec velku laiku, ceriibaa, ka buus labi.

\m/


Hallo Rīga!
Jebkurā jaunradē ir neprognozējamības elements. Tomēr šo procesu var vadīt un regulēt. Skaldīt sīkākos gabalos, organizēt, mācīties no pieredzes un izmantot to savā labā. Ja Tev neprognozējamība ir +- 2 dienas, tad tā arī paskaidro klientam. Ja tās ir + 1 vai 2 dienas, tad tā ir klienta maldināšana pašā sākumā, balstoties uz pieredzes trūkumu vai nepamatotu optimismu.
Peace :)

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?