ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2004-10-18 11:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par reklāmu
Jā, jā , par to pašu, tik nīstamo un reizē mīlēto. Jautājums, kāda ir kritiskā frekvence ar kādu vidējam statistiskajam cilvēciņam ir jāredz kāda konkrēta reklāma, lai tā tam noriebtos tā, ka viņš mūžā šo produktu nepirktu? Jā, es zinu, liela nozīme ir mediju kanālam un radošajam risinājumam. Piemēram reklāmu “Wazzzzāāāā, Bud light” visos tās turpinājumos varu skatīties n reizes, bet man vienalga tā patiks. Toties no Lenora un dosjas , man metas zosāda. Anālās poļu adaptācijas.

So, novienkāršosim visu līdz riebumam un uztaisīsim pūlu. Tava mīļākā, okej, pārfrāzēšu, tavuprāt skatāmākā reklāma, un tavuprāt kretīniskākais murgs, kuru tu gribētu izsvītrot no savas atmiņas uz mūžiem. Atļaušos piebilst, ka televīzija nav vienīgais mediju kanāls, kura reklāmas var tikt izvērtētas šajā pūlā.

Poll #4418
Open to: All, results viewable to: All

Labākā reklāma

View Answers

Sviestainākā un sūdīgākā reklāma ever

View Answers


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]jerrym
2004-10-18 13:03 (saite)
Ar tiešām labām reklāmām varu tev arī disku kādreiz aizdot :D Bet, kas attiecas uz sliktajām - jautājumā ir dilemma. Ja es spētu atcerēties kādu, manuprāt, sūdīgu reklāmu - to vairs par tādu nevarētu nosaukt. Jo reklāmas būtība nav tik daudz kādam patikt kā, lai to kāds atcerētos.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]lapsa
2004-10-18 13:29 (saite)
vo - labi pateici par tām sūdīgajām :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?