Par reklāmu
Jā, jā , par to pašu, tik nīstamo un reizē mīlēto. Jautājums, kāda ir kritiskā frekvence ar kādu vidējam statistiskajam cilvēciņam ir jāredz kāda konkrēta reklāma, lai tā tam noriebtos tā, ka viņš mūžā šo produktu nepirktu? Jā, es zinu, liela nozīme ir mediju kanālam un radošajam risinājumam. Piemēram reklāmu “Wazzzzāāāā, Bud light” visos tās turpinājumos varu skatīties n reizes, bet man vienalga tā patiks. Toties no Lenora un dosjas , man metas zosāda. Anālās poļu adaptācijas.
So, novienkāršosim visu līdz riebumam un uztaisīsim pūlu. Tava mīļākā, okej, pārfrāzēšu, tavuprāt skatāmākā reklāma, un tavuprāt kretīniskākais murgs, kuru tu gribētu izsvītrot no savas atmiņas uz mūžiem. Atļaušos piebilst, ka televīzija nav vienīgais mediju kanāls, kura reklāmas var tikt izvērtētas šajā pūlā.
Poll #4418 Open to:
All, results viewable to:
AllLabākā reklāma
Sviestainākā un sūdīgākā reklāma ever
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: