Tue, Aug. 21st, 2012, 12:44 am
sezonas beigām nē

Dienvidzemju cibiņi sūdzas par karstumu, ziemeļzemju cibiņi apcerīgi prāto, vai rudens ir jau sācies, vai vēl nav.

Mana cīņa ar rudens sezonu izpaudīsies kā velo atdzīvināšana — svētdien ar diezgan aizdomīga paskata aizmugurējo riepu nobraucu 31 km no Elvas cauri mežiem šurpām uz Tartu, pēdējo pieturu uztaisīju 2 km no mājām, un... pffffffff, riepa pārsprāga un izlaida gaisu.

Slikti, ka velo nav stumjams, slikti, ka principiālu iemeslu dēļ neiešu uz tuvāko velodarbnīcu. Domāju, ka rīt uz dārziņu brauksim vismaz trijatā — es, meita un aizmugurējais ritenis, tad vēl tik jāizdomā, kur atrast jaunu mīļāko velodarbnīcu.

Tue, Aug. 21st, 2012, 08:34 am
[info]pzrk

Tiktāl es droši vien tiktu, bet par balansēšanu un spieķošanu gan man nav nekādas sajēgas un man šķiet, ka tieši šajā procesa posmā to aizmugurējo riteni sajāja jau darbnīcā.

Tue, Aug. 21st, 2012, 01:26 pm
[info]x_f

Spieķošana tev nav vajadzīga. Ja noņem riepu un izskatās, ka tomēr ir baranka, tad gan, bet labāk vajag profesionālu palīdzību. Taču pat es neķeros pie spieķošanas, tā vieglāk salaist visu lielākā grīstē nekā bija pirms tam.
Balansēšana jau nav nekas īpašs, tikai mazliet piepumpē, paskaties, lai riepa visur vienādi ieguļas aplocē, ar pirkstiem paspaidi vai pavelc ārā, ja vajag, un pumpē pilnu. Braucot tas nav jūtams, ja vien nesāksi nesties ar 60-70 km/h. :)

Grūtākais visā procesā ir riepas malas dabūšana pāri aplocei, atpakaļ parasti ir vieglāk. Var ar diviem skrūvgriežiem (vai var nopirkt speciālas lāpstiņas), tikai uzmanies un nesabojā aploci, un nesabaksti jauno kameru. Pie reizes apskaties, kur tev ir caurums vecajā kamerā, kas tajā vietā ir riepā (vai nav kas iedūries) un drošības labad izkrati un izslauki riepas iekšpusi.
Tas arī viss.