Spieķošana tev nav vajadzīga. Ja noņem riepu un izskatās, ka tomēr ir baranka, tad gan, bet labāk vajag profesionālu palīdzību. Taču pat es neķeros pie spieķošanas, tā vieglāk salaist visu lielākā grīstē nekā bija pirms tam.
Balansēšana jau nav nekas īpašs, tikai mazliet piepumpē, paskaties, lai riepa visur vienādi ieguļas aplocē, ar pirkstiem paspaidi vai pavelc ārā, ja vajag, un pumpē pilnu. Braucot tas nav jūtams, ja vien nesāksi nesties ar 60-70 km/h. :)
Grūtākais visā procesā ir riepas malas dabūšana pāri aplocei, atpakaļ parasti ir vieglāk. Var ar diviem skrūvgriežiem (vai var nopirkt speciālas lāpstiņas), tikai uzmanies un nesabojā aploci, un nesabaksti jauno kameru. Pie reizes apskaties, kur tev ir caurums vecajā kamerā, kas tajā vietā ir riepā (vai nav kas iedūries) un drošības labad izkrati un izslauki riepas iekšpusi.
Tas arī viss.