Par medicīniskajiem pakalpojumiem
Vakar saņēmu rēķinu. Pareizāk sakot - divus. Pirms pāris nedēļām steidzamības un izņēmuma kārtībā apmeklēju poliklīniku, jo ārsta "vulgaris" izrakstītās antibiotikas uz manām ausīm iedarbojās nekā.
Tad nu sestdienas dienā es pavadīju lielāko dienas daļu, skaidrojot, kuras slimnīcas poliklīnika ir attiecīgās dienas dežūrējošā poliklīnika, tad nokļūstot līdz turienei (mans SO bija Skotijā). Pēc piereģistrēšanās 2 stundas gaidīju lielajā uzņemšanas telpā. pēc tam mani aizveda uz mazāku, kur pavadīju vēl kādu stundu. Sastapu ārstu. 10 minūšu laikā viņam viss bija skaidrs. Un par to es saņēmu divus rēķinus, kopā piecas maksājumu pozīcijas.
Ārsta rēķins - 1) ārsta honorārs par steidzamu konsultāciju un 2) Otoskopijas veikšana.
Slimnīcas rēķins - 1) administrācijas izdevumi (sieviete, kas manu adresi ievadīja datorā un izdrukāja lapu un uzlīmes ar manu vārdu, uzvārdu, adresi. Tālāk šīs uzlīmes tiek līmētas uz visiem dokumentiem, analīžu norīkojumiem utml) 2) māsas pakalpojumi (aizvešana uz uzgaidāmo telpu, temperatūras mērīšana, izsaukšana uz ārsta kabinetu) 3) izdevumi, kas radušies slimnīcai sakarā ar otoskopijas veikšanu (nu, es domāju, tā varētu būt maksa par iekārtu lietošanu, elektrību utml). Es viņiem ieteiktu uz visiem attiecīgās diena sameklētājiem sadalīt arī elektrības, ūdens un īres izdevumus.
Tagad, otrais etaps - apdrošināšana. Vispirms rēķins līdz ar apliecinājumu no bankas, ka rēķins apmaksāts, tiek nosūtīts manai slimo kasei. Mēneša laikā tā man atlīdzina 80-85% (atkarībā no pakalpojuma), naudu ieskaita manā bankas kontā un atsūta par to apstiprinājumu. Tad šo apstiprinājumu, rēķina oriģinālu un bankas apliecinājumu nosūtām mana SO papildapdrošinātājam ,kurš pāris mēnešu laikā atlīdzina atlikušos 15-20%. Vai arī visu atsūta atpakaļ un paziņo, ka neko nesaprot no piesūtītajiem dokumentiem.
Esmu vesela. Un sistēma principā darbojas, tikai prasa laiku, darbu, nervus.