cilvēki identificējas ne tikai pozīcijās "sistais/sitējs", bet arī skatās, ko sit un par ko. braukt pāri krustojumam pie sarkanās vairums cilvēku neatļaujas, tādēļ jūt pārākumu / sit.
gramstīties ap pretējo dzimumu - tas ir daudziem tuvs temats un ir gadījies. jā, izņemot Streipu.
"Eju, skatos - trīs sit vienu. Nolēmu, ka jāiet palīgā. Eh, kā mēs viņu četratā!"
nē, es domāju drīzāk "kurš ir bez grēka, lai pirmais met ar akmeni".
esam tīri no grēka braukt pāri krustojumiem pie sarkanās gaismas, bet neesam tīri no gramstīšanās utt grēka.
grēks jau nav gramstīšanās faktā. Grēks ir visiem sludināt, ka gramstīties ir slikti, laulību pārkāpt ir fui, bet pašam slamstīties pa krogiem ar pupainu blondīni, kamēr sieva laukos.
Tas ir mans personīgais viedoklis par šī skandāla grēku.
nu lūk, un šī loma "pats gramstos, sludinu tikummība" tad arī ir tas, ko tik duadz ļaužu atzīst arī par savējo. viņi identificējas nevis ar upuri, bet ar divkosi.
Reiz bērnībā es pielietoju šo frāzi. Ātri vien atrāvos ar akmeņiem, jo akmeni jau var mest arī ar grēku, nekādas problēmas. Nevainības prezumpcija un tā.
Jā, vai arī neesam tīri no grēkiem nostumties ar personāžu, kas mums ir dziļi pretīgs tikai tāpēc, lai kaut ko skaistu pierādītu...