criminally volga
skaitiet zvaigznītes
 
23.-Mar-2011 12:06 pm
tas ko es gribu teikt, ir tas, ka man riebjas vārds gejs. kas vispār tas tāds ir? teiksiet, šis vārds apzīmē homoseksuāli orientēts cilvēks. muļķības. vai puspatiesība. jo kad saka homoseksuāls, tas ir īpašības vārds, kas apzīmē kāda cilvēka konkrētu īpašību blakus visdažādākajām citām īpašībām, kas dažādus homoseksuālus cilvēkus atšķir vienu no otra kā diena pret nakti, bet vārds gejs jau ir lietvārds, varētu pat teikt brends, uz vienas konkrētas pārspīlētas īpašības pamata dažādu breinstormu rezultātā saklonēts. un tas sevī ietver konkrētas pazīmes - raksturu, uzvedību, modi, noteiktas vērtības, visu to geju diskusiju primitīvo argumentāciju un tuftoloģiju. un tā tālāk. izgudrojuši pat kaut ko tik mistisku kā geju kultūra. wtf ir geju kultūra? ne jau nu kāds fassbinders vai almodovars, nē. labākajā gadījumā tas ir konkrēts kičs, sliktākajā - apšaubāmas kvalitātes propagandas filmas. un tad šis geju brends tiek piedāvāts - ready to wear. un muļķākie no homoseksuālajiem cilvēkiem, kuriem identitātes problēmas (un identitātes problēmas ir mūslaiku lielākā sērga) ņem šo geju brendu, piesprauž pie atloka kā kādu nozīmīti, un vualā - viņiem ir beidzot fundaments uz kura balstīties. kas patiesībā ir totāla aprobežotība, jo seksualitāte pati par sevi nav kvalitāte un uz tās pamata nedrīkst un nevar šķirot cilvēkus. bet tie, kas ir ap homoseksuālajiem, izmanto šo brendu, lai manipulētu sabiedrību - dažādās - ekonomiskās, politiskās, reliģiskā, galu galā karjeras interesēs, par ko arī ir gobas filma, par manipulāciju ar marasmātiskām masām. bet realitātei ar šo geju fantomasu maz sakara. ja paņemtu simts homoseksuālus cilvēkus un noliktu viņus strīpā, kāds pārsteigums būtu - cik dažādi viņi būtu un cik ļoti neatbilstu šim sabreimstormotajam geju brendam. bet tas jau vairs nav interesanti, jo šie dažādie homoseksuālie neiekļaujas ne vienas, ne otras puses sabūvētajās sistēmās, tāpēc mēs tos neņemam vērā. to nevar ne pārdot, ne apspļaudīt. tas ir pārāk normāli, tas neder. ja divi džeki vienkārši dzīvo, neslēpjas, bet arī neplātās un gājienos nestaigā, nevalkā puķainas blūzes un rozā zaķu kostīmus, tad tie nav ĪSTIE geji, viņi neskaitās. viņi dzīvo burbulī, kā sants man berlīnē zobus griezdams teica. tas, ka mēs ar armīnu tur filmā mierīgi sēžam un runājam par šo tēmu nav ĪSTA iznākšana no skapja, jo kas tad tā par iznākšanu, ja cilvēks nekad nekādā skapī nav bijis. lai iznāktu no skapja vispirms gadu gadiem jāslēpjas, jāblefo un mazohistiski jāmokās, tad ar lielu blīkšķi jāparādās dzeltenajā presē ar uz krūtīm pārplēstu kreklu, zem kura uzkrāsots vārds gejs, un tad - o jā - tas ir īstais varonis un no skapja iznākušais. tā kā es pilnīgi noteikti neesmu nekāds gejs. es esmu tas, kas es esmu. viens konkrēts veselums.

patiesībā, cik neinteresanti. kuru interesē kaut kas tāds, kas dabiski ir. patiesībā, jau tā geju komūnas bļaušana par iznākšanu no skapja lielākajā gadījumā ir tikai slimīga interese par kādu popkultūras seju privāto dzīvi. a tas un tas ir vai nav? kāpēc viņš neatzīstas? un tālāk jau klačas.
Comments 
23.-Mar-2011 12:48 pm
Tā ir, jā. Piekrītu par visiem 100. Jo īpaši "seksualitāte pati par sevi nav kvalitāte un uz tās pamata nedrīkst un nevar šķirot cilvēkus".
23.-Mar-2011 02:35 pm
it kā ja man un kādam citam svešam džekam piemēram patīk veči, tas taču nenozīmē, ka mums uzreiz ir jātusē, jādraudzējas un jāvazājas pa parku zem kaut kāda kičveidīga varavīksnes karoga. jo ko gan man pasaka par cilvēku tas, ka viņam seksuāli interesē šis dzimums vai tas dzimums. man par viņu kā par cilvēku tas nepasaka neko, absolūts zero. ko mēs ar viņu runāsim? tipa - ā, tev arī patīk vīrieši, ja? man arī. nu un? - par ko vēl mēs varam sarunāties, ja paliek tikai pie šīs vienas tēmas? ne par ko. noskaidrojām? noskaidrojām. sveiki un uz redzēšanos, sausais atlikums - nulle.
23.-Mar-2011 01:02 pm
bet visi visus grib sašķirot un salikt būrīšos, skapī vai ārpus tā
23.-Mar-2011 01:06 pm
Māņi vien. Ir skaļi kliedzēji, kuriem tas nezkālab ir vajadzīgs un kuri izliekas par visiem.
23.-Mar-2011 01:11 pm
apmēram kā ar blondīnēm. ja tu esi gaišmataina, tad tu esi blondīne. bet ja tu esi blondīne, tad tu esi stulba. un pēc šitādas sistēmas tas geju jautājums tiek pasniegts no abām pusēm. jo katrai no pusēm tas kaut kādā savā veidā ir izdevīgi.
23.-Mar-2011 01:17 pm
tu ļoti labi runāji filmā.
23.-Mar-2011 01:17 pm
bet vispār skumji.
23.-Mar-2011 01:17 pm
es, piemēram, lietoju vārdu gejs divās nozīmēs, atkarībā no konteksta. citreiz, lai apzīmētu homoseksuālu džeku, vienkārši tāpēc, ka īsāks vārds, bet citreiz (un nu jau biežāk) kā lamuvārdu tam visam, kas ir līdzvērtīgs Tevis nosauktajam "brendam", šādā nozīmē bezgaumīgu bļauri var nosaukt par geju, neatkarīgi no seksualitātes. esmu ievērojusi, ka tā šo vārdu aizvien vairāk lieto arī citi
23.-Mar-2011 01:41 pm
piebiedrojos par to, ka tas ir īsāks vārds, nekā 'homoseksuāls' tāpēc vieglāk lietojams + ir jau gan arī baigais divdabis - man tas liekas ļoti pieklājīgs vārds apzīmējumam, bet tai pat laikā arī varu lietot kā 'brendu', kurpretī pārējie īsvārdi šai sakarā ir vnk rupji
23.-Mar-2011 01:54 pm
īsāks ta īsāks, bet kāpēc kāds vispār būtu pēc šīs pazīmes jāsauc kādā speciālā vārdā. jo tikko tu nosauc kādu par geju, tas vaŗds gejs jau ir tik uzzombēts, ka automātiski domā ne jau vairs tikai šo vienu konkrēto īpašību, bet veselu mākslīgi saķīlētu īpašību kopumu.

turklāt tas cēlies no vārda gay - priecīgs. a kas ir teicis, ka visi homoseksuāļi ir priecīgi? varbūt viņi ir bēdīgi?

es saprotu, ka tas vārds ir kā homoseksuālo atbilde uz masās lietoto - zilais, pediņš u.c. bet arī tas ir stulbi, jo liecina par savstarpējo atkarību un tāda atbildes reakcija arī ir kaut kāda infantila, jo atkal liecina par to, ka defaultā tiek pieņemts šis dalījums pēc seksualitātes principa, seksuālo īpašību pārmērīgas, slimīgas izspīlēšanas uz āru. tā, it kā viena cilvēka daļa būtu neproporcionāli lielāka par citām, kā kāda ūdensgalva vai kas.
23.-Mar-2011 01:50 pm
nu bet tas jau ir kičs, kuru dažs labs uztver nopietni, a ko tu padarīsi, ir dafiga cilvēku,kuri vispār visu uztver tik nopietni, ak nepakustās ne robotiskais vaibsts; ne jau par gejiem vien te ir runa

fiška ir tur, ka šāds kičs VISPĀR PASTĀV, ar to dzīvot ir jautrāk, ar hipsteriem, gejiem, čaildfrī, feministēm, kurpniekiem bez kurpēm un jauanjiem krieviem ar bordo meršiem

kā jau es tev mēģināju ieminēties - viss slēpjas kultūrā un vidē. piemēram, nu kāpēc man nav faktiski vispār nekādas attieksmes pret kaut kādiem gejiem (izņemot to pašu kiču)? es esmu audzis ģimenē, kurai nepatīk savādāk seksuāli orientēti cilvēki, vidusskolā biedriem arī pidarass ir lamuvārds. nu a pēc tam - mans draugu loks ir tāds, kas ir kaut cik vismaz tiecies peč augstākās izglītības, izlasījis vairāk par divarpus grāmatām un kaut cik spējīgs padomāt ar savu personisko galvu.

tāpēc, draugi, izvēlaties pareizo vidi, kurā atrasties, par to mums māca tūsktots un viena latvišu tautas paruna - ja tusosies ar kaut kādiem deģenerātiem, tumsoņām un kukluksklanu, vari nebrīnīties, ka pēc pāris gadiem pats sāksi runāt daunismos un tērpties baltā kapucē. esi nolēmis dzīvot kopā ar baru, kas pieņem dogmātisku patiesību krājumus ekonomiskos komplektos vai iespaidojoties no opinion līderu / praviešu izķērkto decibelu apjoma, nu čo, karogs rokā. gribi dzīvot ar skapi, pats kļūsi par skapi.

tas jau nav noslēpums, ka veselais saprāts pie mums ir samērā margināla parādība. prieks par tevi, ka tev ir normāli draugi un visādi paziņas tur dzejnieki, ar kuriem var ietusēt, vairāk cilvēkam jau neko nevajag, imho.
23.-Mar-2011 02:49 pm
fakts, ka ne jau par gejiem vien. latvieti, nepadodies! un krievu maita arī ir prece uz goda.
23.-Mar-2011 01:53 pm
pareizi, esmu līdzīgās domās par šo.
kaut kad pirms kādiem pieciem gadiem vienā festivālā dzērām ar grupas biedriem un nonācām pie tādas kā definīcijas, ka gejs ir tas, kurš bieži izvēlas nepopulārus un stulbus lēmumus, lai piesaistītu meiteņu uzmanību un norādītu uz savu unikalitāti, bet homoseksuālists, tas kurš guļ ar vīriešiem. un tad mēs arī stāstījām meitenēm, ka esam geji, bet neesam homoseksuāļi. un tas šķita baigais inside joks.
23.-Mar-2011 02:29 pm
arī un pilnībā Tev piekrītu,
esot tā, kas esmu un to nedza afišējot, nedz slēpjot
23.-Mar-2011 07:59 pm
foršs krekliņš tev. apsveicu ar atgriešanos 100 gramos :D
24.-Mar-2011 12:39 pm
daudz maz pateicu visu, ko biju iecerējis, bet šo to svarīgu tomēr nē. zin kā, kameras, uztraukumi un tā. un galu galā, kaspars ir režisors, galvenais raidījuma viesis, tāpēc visu laiku raustījos neizpausties par daudz un par ilgu.
24.-Mar-2011 07:23 pm
u pateici ļoti daudz vērtīga; tā ka žurnālistei nebija vairs, ko īsti pajautāt un piebilst; ieraksts, protams, ir vēl jaudīgāks, bet kruta, ka tu to varēji pateikt TV visiem tumsoņiem.
24.-Mar-2011 07:42 pm
tur tiešām nebija tik daudz laika lai visu šo kopumā pateiktu un tādā lielā strēķī tas būtu maksimāls monologs un es tur toč nebiju galvenajā lomā, jo kaspars un tā. ja to varētu izvērst dialogā, bet tad tur pa vidu vajadzēja pareizos jautājumus un tas jau cits formāts. bet vienalga esmu apmierināts arī ar to kā bija.
24.-Mar-2011 07:44 pm
nu kaspars jau vairāk tikai stostījās, bet tu pateici labāko, kas pēdējā laikā pa TV ir dzirdēts.
This page was loaded Dec 22. 2024, 4:11 pm GMT.