Comments: |
Nu mārketinga cilvēki paņēmuši ir to citādējo specifisko leksiku. Nevis ko attiecina uz fizikālo pasauli kā tādu, bet gan to, kuru izmanto, kad runā par molekulu struktūrām. Jā, var kādu molekulu nosaukt par 2D, ja visi tās atomi atrodas vienā plaknē, un par 3D ja kāds atzars izvirzas no šīs plaknes. Bet tas, vai molekula ir plakana vai ar novirzēm no šīs plaknes, galīgi neparāda šīs molekulas lietderīgumu. Tā ka šis reklāmtekstiņš ir no d****s izrauts.
"Mēs esam radījuši heptaedrālu sviesta kluci!"
Nu, benzols, naftalīns un šo brāļi un māsas - tā nosacīti, ja piever acis uz paša atoma diametru un elektroniem, kuri tomēr tusējas arī ārpus tās plaknes... Nekas tāds, ko gribētu gāzt matos, katrā ziņā. Bet, protams, tas ir tikai reklāmas sauklis, gluži kā bērnībā redzētās veļas pulvera reklāmas, kur bija redzams šmucīgs audums palielinājumā - tā, ka var redzēt atsevišķus diedziņus un vienu šmuces pikuci starp tiem. Un tad piepeši atlidoja mistiska stienīšu-lodīšu kombinācija, kas laikam skaitījās "aktīvā sastāvdaļa", un netīrumu piciņu aizdzina prom, un pie viena padarīja audumu no bēšīga par sniegbaltu. Galu galā, ja izvēlas pareizu prezentācijas pieeju, cilvēkiem molekulas patīk.
Mm. O, jā, laiku atradīšu. Video noskatījos, par šo un to pašausminājos... Gan arī pakomentēšu. Tikai jāatrod kāda slinkāka un brīvāka diena, jo teikt jau nu būs, ko.
Ūdeni iesaku droši uzkrāt, kad nu tas dabiskā veidā atstās organismu, un tad stiept uz attiecīgā ūdens bodi, un pieprasīt atpakaļ naudu ar uzviju, jo izgājis cauri cilvēka organismam, šis ūdens noteikti ir sastrukturējies vēl pāris veidos :)
Nav. Bet stendera mērķauditorija to nezina. :)
Atminos, ka savulaik viena alus ražotājfirma aiz okeāna 2x kāpināja pārdošanas apjomus, kad sāka reklamēt, ka pirms piepildīšanas rūpnīcā iztvaicē pudeles. Tas nekas, ka šo elementāro dezinfekciju veic visi, pircēji ta to nezināja, un pirka visveselīgāko aliņu. Šie joki veci kā pati pasaule. | |