|
[Apr. 2nd, 2012|06:03 pm] |
Kā raksturot 28 gadus vecu jaunēkli, kurš kā galveno argumentu profesionālā diskusijā min kaut ko šādu: - a mums vidusskolā mācīja... |
|
|
Comments: |
| From: | puce |
Date: | April 2nd, 2012 - 06:16 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ar labu atmiņu - atcerēties, ko viņam pirms 10 un vairāk gadiem mācījuši...
:-DD
Mhm. Bet vidēji aritmētiskais cilvēks parasti desmit gadu laikā pēc vidusskolas paspēj ieviest ieviest šaurāk specializētas autoritātes. Tas ir tas, kas mani mulsina :)
Fortūnas džentlmenis? Sentimentāls jaunēklis? :)
kurš pie sevis dungo "Skaistāaaa ir jaunība...", ja?
| From: | str |
Date: | April 2nd, 2012 - 06:28 pm |
---|
| | | (Link) |
|
bet ir jau lietas, ko pēc tam vairs nemāca:) 2+2
Manuprāt, vēlāk iemāca tā: 2+2=4, bet... ir nianses.
Kā pieklājīgu, taču snobisku jaunēkli, kurš, sastapies ar klaju analfabētismu, nevis informē sarunu biedru, ka zeme nav plakana, jo... Tāpat plakanās zemes piekritējs nesapratīs, tāpēc vienkārši dod mājienu, ka runa ir par aksiomu, ko māca pamatskolā, nevis diskutējamu teoriju. :))
From: | unpy |
Date: | April 2nd, 2012 - 08:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Lūk, lūk, kā izcili pieklājīgu jaunekli, kurš sniedz taktisku mājienu, ka izcili profesionālajā darbībā tā arī tālāk par vidusskolas līmeni nav tikts;))
Atkarīgs no vidusskolas. Un atkarīgs, par ko ir runa, jo, iespējams, jaunēklis vēlējās norādīt, ka pat vidusskolā tika mācīts gudrāks paņēmiens par jūsējo kaut kā veikšanai. | |