PHz superblociņš - Nolāpīts, tā arī nedabūju redzēt nu jau slaveno plakātu [bloks|kalendārs|spamparāde|autors]
PHz

[ autors | sc userinfo ]
[ kalendārs | MEGA!!! ]

Zibenstakas
[Paskat tik:| SpampamparādeKārtībai jābūt!OKomentiņiES ]

Nolāpīts, tā arī nedabūju redzēt nu jau slaveno plakātu [2015-09-29|21:32]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tagi|, ]

http://www.la.lv/deputate-stepanenko-sasutusi-par-socialo-reklamu-kura-aicina-uz-iecietibu/
[Saeimas deputātes Jūlijas Stepaņenko] prāt, šie plakāti nav ētiski un “invalīdu problēmas nevar tikt izmantotas, lai popularizētu homoseksuālas attiecības”.
Pēc tādas loģikas iznāk arī, ka homoseksuālu cilvēku problēmas nevar tikt izmantotas, lai popularizētu invaliditāti.
Politiķe skaidroja, ka viņa “kā māte, sieviete, kas seko līdzi aktualitātēm, un kā deputāte nevar palikt vienaldzīga” šādos gadījumos.
Ar šo apkaunojot gan mātes, gan sievietes, kas seko līdzi aktualitātēm, gan deputātes.


Bet vispār nesapratu, pie mums uz sociālo reklāmu arī attiecas reklāmas likums? Tur ir rakstīts gan
3.pants
(2) Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.
(tikumība ierakstīta jau 1999. gadā), gan
4.pants
(2) Reklāmā aizliegts:
1) paust diskrimināciju pret cilvēku viņa rases, ādas krāsas, dzimuma, vecuma, reliģiskās, politiskās vai citas pārliecības, nacionālās vai sociālās izcelšanās, mantiskā stāvokļa vai citu apstākļu dēļ;
un Rīgas domes ierēdņi, acīmredzot, kā pūš, tā danco, jo, lūk, paust diskrimināciju, novācot plakātu, nav aizliegts.

P.S. Bet nekas, paskatīšos savā cibā

https://www.facebook.com/diacentrs/photos/ms.c.eJyzMLKwMDcyMDU3MjYxNTTVs4DwLQxMzcwtTMzgfGNLA0NDc0sA59cJqA~-~-.bps.a.828854553902932.1073741843.456140391174352/828872057234515/?type=3&theater
zibenstakaiekomentēt

Komentiņi:
[User Picture]
Kas:[info]hedera
Cikos:2015. gada 29. Svepstembris plkst. 22:17
(zibenstaka)
Ui, kā mani tracina šitie "es kā [kāda cilvēku grupa, kas nav borgu haivmainds] uzskatu to un šito"!

Interesanti, ka mediji nelabprāt citē "kaimiņš no pretējā dzvīvokļa" teikumu. Jo vispār jau uzskatu kopums, kas cilvēkiem liek domāt: "Ei, spoža ideja - iekakāšu maisiņā un paudīšu savu nostāju!" ir tas pats, kas liek sašust par tādu plakātu.
[User Picture]
Kas:[info]veed_logs
Cikos:2015. gada 30. Svepstembris plkst. 08:12
(zibenstaka)
Ja tā bilde ir reālā reklāma, tad jāteic, ka ļoti sūdīga. Ļoti. Es pat veltīju nedaudz laika, lai iedziļinātos, bet neko nesapratu. Gribētu redzēt, kurš losis to reklāmu ir taisījis, un cik tā ir izmaksājusi.
(tā tiešām ir īsta reklāma, tā kas bildē?)
[User Picture]
Kas:[info]phz
Cikos:2015. gada 30. Svepstembris plkst. 22:51
(zibenstaka)
Ir, ir īsta, pieliku arī zibenstaku uz veidotāju organizāciju.
Varēja būt labāka, bet kas tad tajā plakātā tik briesmīgs?
[User Picture]
Kas:[info]veed_logs
Cikos:2015. gada 30. Svepstembris plkst. 23:30
(zibenstaka)
Briesmīgs ir, ka tas ir totāls sūds no profesionālā viedokļa. Un pie tam par valsts naudu. Nojaušu, ka ir kaut kāda cita šūmēšanās par šo plakātu (?), bet nespēju tādā sūdā iedziļināties. Tāpat kā ar kaut kādu rupjo dzejoli, cilvēkiem laikam nav ar ko nodarboties.

Mazliet par reklāmu:
https://en.wikipedia.org/wiki/AIDA_(marketing)
[User Picture]
Kas:[info]po
Cikos:2015. gada 30. Svepstembris plkst. 12:26
(zibenstaka)
Nezinot neko par un ap, šis plakāts, teiksim tā, sāpina saprātu un estētisko aparātu.