Petrovichs ([info]petrovichs) rakstīja,
@ 2008-11-23 13:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Sanāca braukt uz Purvciemu un atpakaļ un izlēmu braukt pa jauno tiltu. Nezinu, ko tur visi vaimanātāji klaigā, kvalitātes ziņā man pretenziju nav. Tilts ir gluds, nekādus nepareizus ieliekumus nemanīju, un ceļš no mājām uz Purvciemu un atpakaļ ietaupījās pamatīgi. Bet vēju jūt. Klajākās vietās mašīnu purināja. Bet braukt vēl var. Uzmanīgāk vajag, bet pilnīgi braucams vēl.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2008-11-23 17:07 (saite)
Tiltam nav ne vainas.
Problēma ir ar piebraucamajiem ceļiem Pārdaugavas pusē(par kuriem "ļoļiki" laikus neiedomājās).
Dažas dienas atpakaļ gadījās tā ap plkst. 18 braukt pa to un pēc tam nogriezties pa labi uz Mūkusalas ielas pusi - no jaunizveidotā luksofora Bauskas un Bukaišu krustā līdz pat Bauskas un Mūkusalas krustam iela bija pilna stāvošu mašīnu. Iemesls gauži vienkāršs - Mūkusalas, Bauskas krustu viena zaļā ciklā izbrauc 4-5 mašīnas.

Līdzīgs stāsts ir ar tiem, kas no Bauskas ielas gaida kreiso pagriezienu uz Bukaišu ielu.

Jūtu līdzi Valdlauču un pārējās apkārtnes iedzīvotājiem, kuriem tagad uzveidojuši šo korķi ikdienas maršrutā.

Secinājums gaužām vienkāršs - braukt apkārt caur Valdlaučiem uz Mūkusalas ielu - it kā lieki 3.7 km, bet pašam šķiet, ka tas varētu sanākt ātrāk un mierīgāk.

P.S. sorry, ka tik gari...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2008-11-23 17:11 (saite)
Ar piebaucamajiem ceļiem viss ir skaidrs - vienkārši jābūvē pēc iespējas ātrāk kurā tur kārta, kur paredzēti divlīmeņu krustojumi ar Bauskas ielu, ar Ziepniekkalna ielu un tālākais ceļš līdz Vienības gatvei. Tas, par ko daži ļauži pukstēja, ka uz tilta ir 3 joslas, bet nobrauktuvē tikai divas, arī ir no šī paša stāsta, jo nākošajā kārtā tak paredzēts turpinājums, uz kuru slēgtās joslas vedīs.
Bet uz Salu tilta, kā šobrīd izskatās, burzma ir drusku jau mazinājusies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2008-11-23 17:37 (saite)
Es jau gaidu, kad līdz pašam Ziepniekkalnam atvilks.
Jāgaida gan būs ilgi, diemžēl.
Skatījos viņu lapā, ka līdz 2011. gadam plānots tikvien kā uzbūvēt posmu Bauskas iela - Ziepniekkalna iela.

Jā, par Salu tiltu piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2008-11-23 17:40 (saite)
Salu tiltu vispār esot plānots kapitāli remontēt tagad. Taisīšot pa gabaliem un pusēm kaut ko ciet un ņemšot ārā visu segumu līdz betonam un likšot pa jaunam iekšā. Cerams arī, ka margas nomainīs, jo tās no apdrupuša betona un tieši tādā augstumā, lai no braucošas vieglās mašīnas neko redzēt nevarētu ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2008-11-23 17:46 (saite)
Tad gan iestāsies "neliels" pī...
Salenieka nobrauktuvju caurlaides spēja(Pārdaugavas virzienā) tomēr ir lielāka nekā pašreizējai Dienvidu tilta realizācijai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]petrovichs
2008-11-23 17:55 (saite)
Pilnīgi piekrītu. A ko darīt? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?