Auto ziņas
Drusku nesaprotu, kur rodas sastrēgumi. Vakar uz mājām braucu pusotras stundas to gabalu, kas brīvdienās prasa apmēram 20-25 minūtes. Lāčplēša iela Salu tilta virzienā bija ciet sākot no Kr. Barona ielas. Vairāk stāvēja nekā brauca. Sen nebiju tādus redzējis, bet atkal bija gudrīši lepnās mašīnās, kas mēģināja apbraukt visus pa pretējo kustības joslu. Daļu sastrēgumu, protams, radīja kretīni, kas iebrauc krustojumā un tur paliek, tādā veidā pilnīgi nobremzējot šķērsvirzienu, bet ar to vien šķiet bija par maz, lai kopējā kustība iebremzētu tik ļoti, jo Salu tilts tālāk bija pilnīgi braucams. Ne ātri, bet braucams, atšķirībā no Lāčplēša ielas. Jā, un nevienas avārijas, kas varētu izskaidrot kustības palēninājumu, arī pa ceļam nebija.
Varbūt vienkārši Latvijā nemāk braukt?
Pa ceļam vakar klausījos radio. Vispār jau gandrīz vienmēr klausos radio braucot. Bija interesanti izdzirdēt citādu viedokli par pie mums pieņemto paldies pateikšanas veidu ar avārijas signāliem. Izrādās, ka citur avārijas signālu izmanto, lai pateiktu, ka aizmugurē braucošajam kaut kas nav kārtībā. Stāstītājs vai viņa paziņa esot redzējis, kā mūsu mašīna apdzen kaut kādu holandiešu fūri un pateicībā ka palaists, nomirgo avārijas signālu. Fūre esot metusi pa bremzēm, un šoferis kāpis ārā skatīties, kas par vainu. Citās valstīs paldies pateikšanai izmantojot secīgi ieslēgtus pagrieziena signālus. Drusku sarežģītāk varbūt, bet varbūt arī nē, bet noteikti ir jēga rezervēt avārijas signālu, lai paziņotu, ka kaut kas nav kārtībā.