Vasaras laiks.

19. Oktobris 2006 (17:14)

Šeit var nobalsot pret mērkaķošanos ar ziemas un vasaras laiku.
http://www.em.gov.lv/em/2nd/?cat=13340

Comments

Posted by: Māris Alksnis ([info]maris)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 17:22
Sauls

Nobalsoju. Par. :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 17:29

Jā, kaut kā piemirsās, ka manā friendlistē ne tikai [info]gudrie atrodami :(

Posted by: Māris Alksnis ([info]maris)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 17:34

Nu manuprāt laika maiņai tomēr ir diezgan liels ekonomiskais pamatojums.

Posted by: ib ([info]ib)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 17:56

es arī par.
tikai tagad forši rezultāti rādās - 50% par, 50% pret un 1% nav viedokļa :)

Posted by: Māris Alksnis ([info]maris)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 17:58

LOL! :D

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 17:58

Nav tur vairs nekāda ekonomiskā pamatojuma. Ekonomiskais pamatojums bija IIWW laikā kad elektrostacijas bija razbombītas un nedaudzo, atlikušo staciju jauda bija nepieciešama kara rūpniecībai. Uz šo brīdi powers ir lēts un procentuāli sadzīves apgaismojumam tiek patērēts niecīgi. Vairāk vari ieekonomēt visus savus compjus izslēdzot pusdienas pārtraukumā. :)

Posted by: Māris Alksnis ([info]maris)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 18:02

Skaties lokālākā mērogā. :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 18:10

Nesaprotu kāda mērogam nozīme. Vislielāki patērētāji - rūpnieciskā ražošana, kā arī visi biroji strādā pie papildus mākslīgā apgaismojuma vai diena vai nakts. Kaut kā neredz ka kāds vispār vēlētos ekonomēt. Un vai tu pats esi visas spuldzītes mājā nomainījis pret fluoroscentajām? Un vai ej gulēt līdz ar tumsu un celies līdz ar gaismu? Vai tomēr skaties televizoru vai compi līdz vēlam vakaram kamēr secini ka lai no rīta būtu dzudz maz izgulējies vienkārši tik un tik stundas atlikušas. Man domāt ka nemaz tā neekonomē, ja ir zināms ka no rīta nevajadzēs agri celties.

Posted by: Māris Alksnis ([info]maris)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 18:17

Bet za to no rīta, kad celies ir gaišs :) Tev ir sajūta, ka tas tiešām ir rīts nevis nakts. Tu vairāk smaidi, jo ieraugi dienasgaismu. :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 18:20

Blefs. Lai no rīta ieraudzītu dienasgaismi vispirms ir jāatvelk aizkari. Savukārt lai atvilktu aizkarus vispirms ir jāpieceļas.

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 18:27

Savukārt ja aizkari netiktu aizvilkti un ja es vakarā tā pailgak esmu pasēdējis ar lodāmuru rokā vai arī ko kodējot, tad līdz ārprātam besī ja nevar no rīta pagulēt tāpēc ka saule spīd acīs. Nemaz nerunājot par to ka nevēlos lai kaimiņi no 5-stāvenes ielas otrā puse lūrētu kā es 3. stāvā vienās apenēs vakaros ciboju.

Posted by: Ķērpis ([info]kjeerpis)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 20:45

Un, ja tu balso pret vasaras laiku, tad visu laiku jāsēž aiz ciet aizskariem, jo vasarā jau 9os jāslēdz iekšā gaisma, bet 2os jau aust saule...

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 20:55

Es tāpat gandrīz visu laiku sēžu ar ciet aizkariem

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 19:42

Man vairāk prasās gaišs vakaros, nevis no rītiem :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 21:09

Nu nez, man kautkā neloģiski liekas ka pusnaktī vēl ir gaišs, taču tumsa tā riktīgi iestājas tā ap 2-iem kad it kā jau palēnām vajadzētu sakt aust gaismai. Mums Latvijā pēc joslas laika jau tā pusnakts ir nevis 00:00 kā vajadzētu būt bet 00:36. t.i. jau pusstunda uz priekšu. Priekš kam vēl vienu stundu. drīzāk defaulto darbalaika sākumau būtu pārcēluši no 8 un kādiem 6. Tad vismaz varētu arī ko mājā padarīt pēc darba. Tagad ne no rīta ko lielāku iesāksi, jo tūlīt būs jaskrien uz darbu, ne vakarā - jo pēc dažām stundām jau jātaisās uz čučumuižu.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 21:50

Tu esi cīrulis? Es gan labprāt defaulto darbalaika sākumu gribētu 10:00 :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 21:57

Nē, es neesmu cīrulis. Man vienkārši ačgārnības liekas stulbi. Un "pa priekšu atpūta - darbs pēc tam" arī manuprāt ir viena no tādām.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 21:59

Tas ir kā- pa priekšu atpūta, pēc tam darbs? Es labprāt gulētu līdz 8:00, tad mierīgi aizkultos līdz darbam, un pēc darba atpūstos vai darītu ko citu...:)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 22:11

Īstenībā jau mēs esam pilnīgi aizkūlušis nost no diskusijas pamattēmas. Galu galā ja Tev patīk gulēt līdz plkst 8:00 tad iekārto savu dzīvi tā, lai vari tā darīt. Un ja tev svarīgi cik taja brīdī rāda plkst. tad tev ir dziļi pie kājas, virs kura koka galotnes tajā brīdī ir saulīte. Savukārt, ja kādam gribas tusēt pa lauku līdz paliek tumšs, tad vai nav vienalga vai pulkst. tad rāda 10 vai 11 vakarā. Tusē līdz tumsai un viss. Un pričom te pulkstnis vainīgs. Nu nava viņš tāpēc nemitīgi jāgroza šurpu turpu.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 22:19

Nu paga- ja es gribu, lai ilgāk vakarā gaišs, tad sanāk, ka man izdevīgāks ir vasaras laiks, vai ne? :)

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 22:27

Atkārtoju vēlreiz -dļa asoba tupih.
Vakarā būs tik ilgi gaišs cik tajā gadalaikā mēdz būt. Un no tā vai būs ziemas vai vasaras, vai vēl kāds cits laiks ir atkarīgs tikai tas, cik tajā brīdī RĀDĪS PULKSTENS. Un nepavisam ne gaišā vai tumšā laika, vai mijkrēšļa, ilgums.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 22:51

Dļa asobo tupih paskaidroju :P No tā, cik tajā brīdī rādīs pulkstens, ir atkarīgs, cik ilgi pēc darba vēl būs gaišs :) Tā ka ir gan nozīme, kāds- ziemas vai vasaras laiks tad būs...:P

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 22:58

Cik ilgi pēc darba būs gaišs ir atkarīgs no tā cik ilgi pirms tumsas sākuma beigsi darbu. pulkstenis te ņipričom gribi beigt atrāk? Es arī gribu! Tikai tad ir arī jāsāk ātrāk, nevis 2h pirms pusdienas.

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 23:07

Es tik agri nemaz pamosties nevaru :((( Pat astoņos sākot, es jūtos galīgi neizgulējusies...:(

Aiii, īstenībā man negribās piedomāt, lai šinī diskusijā ienestu loģiku :))) A te derētu padomāt... Jo vispār jau es saprotu arī to, ko Tu mēģini pateikt... Bet te ir tā trakā saistība arī ar pūcēm un cīruļiem... Pēc Tavām vēlmēm Tu esi izteikts cīrulis- man pat prātā nenāktu kaut ko tādu gribēt...:)))

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 23:13

Mēs visu laiku šķit runājām par divām dažādam lietām. Es runāju par absolūto diennakts laiku, tu savukārt nepārtraukti to mēģini piesaistīt kādam ciparam uz pulksteņa. Tev piezvanīt tagad var(drīkst)?

Posted by: kreiza ([info]kreiza)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 23:14

Jā :)

Posted by: Ķērpis ([info]kjeerpis)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 20:40

Es varētu balsot pret stundu bīdīšanu, ja visu gau paliktu pie vasaras laika. Bet pret vasaras laiku nekādā gadījumā! Nevajag man gaišos rītus, man vajag gaišos vakarus. Nezinu, vai tiešām kādam patika vasara, kad jau 2 naktī bija gaišs, bet ap 9:30 jau saule rietēja? Man ļoti nepatika.

Posted by: Foršais džekiņš ([info]petro)
Posted at: 19. Oktobris 2006, 20:53

Pusnakts jau tāpēc ir pusnakts ka gan rīts gan vakars ir vienādi tālu no tās.

28 Lasīt komentārus reply