oblica - Par pabalstiem un šūmēšanos. [entries|archive|friends|userinfo]
oblica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Par pabalstiem un šūmēšanos. [20. Mar 2009|13:49]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ak, vai! Ak, vai! Atņēma pabalstu māmiņām! Atņēma pabalstu māmiņām! Krā-krā-krā!
Besī ārā man šitais. Pastāstīšu sīkāk, kāpēc tieši:
1) pabalstu māmiņām neviens nav atņēmis - ja gribam būt korekti, tie 8 LVL mēnesī, par kuriem tā brēka, ir ģimenes pabalsts, ko piešķir personai, kura audzina bērnu. Vispār jau tā ir valsts (mūsu ievēlētās Saeimas kā likumdevēja) kompetence šādu pabalstu izdomāt, noteikt tā apmēru un arī - pārdomāt. Jau tā pabalsta summa vien ir smieklīga - 8 LVL jeb 66 pamperi (tas ir - apmēram 2 nedēļām). Manuprāt būtu to summu pielikuši (kaut daļēji, ja nevar visu) bērna kopšanas pabalstam un vecāku pabalstam vai arī palielinājuši atvieglojumus par apgādībā esošām personām;
2) Tos 296 LVL pūriņa naudu neviens nav atņēmis - atņemt plāno piemaksu par pirmo, otro utt. bērnu. Piemaksu iedeva, kad labi laiki bija, tagad piemaksu atņems. Tiesa gan, varbut vajag padomāt par "pūriņa naudas" apmēru. Tomēr, pēc nesenas pieredzes "pūriņš" manam bērnam vairāk kā 300 LVL nebija (labi, ratus pirku lietotus no brāļa par LVL 50)
3) Esmu no tiem, kas uzskata, ka valstij nav jāuztur mans bērns. Ja iedod kādu pabalstiņu - paldies, bet pa lielam skaidrs - es ķepurojos pa savam, valsts lai ķepurojas pa savam. Ja nevari/negribi savu bērnu uzturēt pats - lieto gumiju vai ķibeles gadījumā nodod to pilnā valsts aprūpē.

Tas, ka valstij, pašvaldībai būtu stingri jāpiedomā pie nodarbinātības jautājumiem, jau ir cits stāsts.
Lai gan - katrs pats savas laimes sienāzis - es savas, valsts - savas.
Jā, jā, tikai nevajag tagad stāstīt, ka tādu kā es dēļ valsts grimst. Man vienalga, es neesmu patriots. Šodien esmu te, rīt jau varu būt citur un godīgi sakot - piedrāzt man šo valsti ar visiem viņas pilsonīšiem - blējējiņiem.
Linkir doma

Comments:
[User Picture]
From:[info]udensroze
Date:20. Marts 2009 - 14:18
(Link)
pa lielaam shaibaam, piekriitu
[User Picture]
From:[info]keikoo
Date:20. Marts 2009 - 14:22
(Link)
Parakstos pie pēdējās rindkopas.
[User Picture]
From:[info]str
Date:20. Marts 2009 - 14:27
(Link)
nu tas jau lOģiski- ja nevar bērnu uzturēt bez valsts pabalsta - tad začem vispār dzemdēt.
[User Picture]
From:[info]mazheks
Date:20. Marts 2009 - 14:34
(Link)
uhu. un vēl mani piedur arguments, ka tjip kara laikā arī dzima bērni un visi normāli izauga. tāpēc karogs rokā un aidā dzemdēt :))) vispār jau, ja nav galvas uz pleciem, tad var sanākt kā vienai 1982. gadā dzimušajai varonei TVnet ziņās:

"Jaunajai sievietei ir dzimuši seši bērni - viens no viņiem miris neilgi pēc dzemdībām, trīs atrodas bērnunamos, viena bērna aprūpes tiesības nodotas sievietes vecmāmiņai. Tagad sievietei esot divus mēnešus vecs zīdainītis, kuru pēc prostitūtas aizturēšanas policija nogādājusi kādā bērnunamā."
[User Picture]
From:[info]str
Date:20. Marts 2009 - 14:35
(Link)
nu po mojemu- šitādām vajadzētu valsts apmaksātu sterilizāciju.
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:20. Marts 2009 - 14:39
(Link)
Kā es tev piekrītu, man trūkst vārdu, lai izteiktu savu +++++! :D
[User Picture]
From:[info]nova
Date:20. Marts 2009 - 14:39
(Link)
man arī piedrāzt, esmu sevi pilnībā atražojusi:)p bet IMO, tā šūmēšanās lielā mērā atkal ir pašvaldību vēlēšanu saistībā
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:20. Marts 2009 - 14:42
(Link)
Piekrītu. Tā "8 latu madonna" Dombura šovā manī izraisīja drausmīgas agresijas lēkmes.
[User Picture]
From:[info]sara
Date:20. Marts 2009 - 14:43
(Link)
Nu bāc- esmu pārsteigta dzirdot tik sakarīgu viedokli no lietotāja oblica! pilnīgi manas domas, valstij nav pamatpienākums uzturēt bērnu. Ne Japāna, kas ir simtreiz naudīgaķa kā LV, ne ASV nekas tāds nav paredzēts. Tas ir tikai welfare skandināvu vasltu modelis, kas sevi ir totāli izsmēlis. Un besī man tās raudulīgas vaimanas totāli- cilvēki ir toāli izlepuši un pieraduši, ka vclsts viņus apamperos no galvas līdz kājām - a pašiem padomāt, paštukot kā celt savu un valsts labklā'jibu slabo- tikai brēkt, želoties un kaukt
[User Picture]
From:[info]zhagata
Date:20. Marts 2009 - 14:46
(Link)
Es tā parēķināju, ka man vajag 240 Ls pirmās nepieciešamības precēm, ja izvēlas visu to lētāko un vienā eksemplārā, atskaitot ratus, pamperus un drēbes. Traks var palikt.

Galvenais tad, lai RD tos 100 nenogriež šogad.
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:20. Marts 2009 - 18:48
(Link)
Tā viš i. Tikai škrobs, ka par ko ta man tā gadījās. Citas paspēja, bet mums tagadiņ Ls 150 gar degunu...
Kaut gan - solīja jau, ka tjipa tām, kas tagad "pieskaitītas", vēl maksāšot.
Ai nu bet - dēļ tiem štrunta latiem jau brēku necelšu.
From:[info]fish
Date:21. Marts 2009 - 00:21

fish

(Link)
Nu, tātad, pilsoņi nabadzīgie iedzīvotāji- nebūs jums būt bērniņiem! Marš uz sterilizāciju!
Dzemdējot bērnu es izdaru pakalpojumu arī valstij- gatavoju nākamo pilsoņu paaudzi, ko apkāst. Un vēl- vai Valsts mums ir tāda kā organizācija šeit? Es tā kā saprotu, ka arī es esmu valsts un tu arī. Un savu ģimenes valsts pabalstu esmu godīgi nopelnījusi gadu gadiem maksājot nodokļus. To, kā es ķepurojos pa savam- protams, nesēžu rokām klēpī. Bet esmu pelnījusi, lai mani atbalsta savējie, t.i.- mana valsts.
[User Picture]
From:[info]oblica
Date:21. Marts 2009 - 11:16

Re: fish

(Link)
Jā, jā, Tev NOTEIKTI VISS PIENĀKAS, un Tu noteikti esi PELNĪJUSI, tikai:
1) ģimenes pabalstu un bērna piedzimšanas pabalstu NEMAKSĀ no Tevis veiktajām sociālajām iemaksām (no tām maksā bezdarbnieka, maternitātes, paternitātes, invaliditātes pabalstu, pensiju), tas nu būtu pirmkārt;
2) arī Tevis samaksātajam IIeN ar šo pabalstu izmaksu nav nekāda sakara - tas tiek attiecīgās pašvaldības budžetam (tāpēc esmu par to, ka ģimenēm krīzes situācijās ir jāvēršas savā pašvaldībā);
3) Tev valsts neprasa atražoties - bezbērnu nodoklis taču ir atcelts, tātad tā ir Tava brīva izvēle un Taviem bērniem nav pienākuma dzīvot šai valstī - nu es nebūt nedomāju, ka savu bērnu dzemdēju šai valstij un, ja gadīsies kāds piemērots piedāvājums man izdevīgā brīdī, es ne mirkli šeit lieki neuzkavēšos.
4) Ar nodokļu smaksāšanu ģimenes pabalstu neviens nav nopelnījis - šādam mērķim nodokļus neviens nav maksājis, tas bija valsts labdarības žests, līdzīgi kā ar prēmijām - ir nauda - dod, nav naudas - nedod. TAs gan netraucē ierēdņiem brēkt, ka maitas, prēmijas noņēmuši - vnk pieraduši pie kkādas mistiskās 13.algas utml - pienākoties, redz', lai gan pēc manas saprašanas prēmijas maksā par izciliem darba rezultātiem, nevis tāpat vien.
From:[info]buka
Date:11. Maijs 2009 - 20:35

Re: fish

(Link)
tag es varēšu labāk savu viedokli pamatot - piekrītu tev par visiem 100%

man gan bija bik savādāks modelis: paņemt tos maksātos nodokļus katram sarēķināt, kāda tur tā proncentu daļa no algas sanāk, atņemt visus slimības uc pabalstus izmaksāt naudu un pateikt, ka tag pensijai sāksim krāt no jauna, jo visa nauda tak bērnam izmaksāta...
[User Picture]
From:[info]viux
Date:21. Marts 2009 - 16:32
(Link)
zini, mani tik ljoti nesatrauc tie astonji lati meenesii, bet kopsakariibaa ar Dievidu tilta nejeedziibaam es ash saniknojos - gadaa valsts uz sho pabalstu cer ieekonomeet miljonu, kameer Dienvidu tilta budzetaa 27 miljoni pazudushi bez veests. vot, tas mani nesanikno un duuriites pa gaisu
[User Picture]
From:[info]ld
Date:24. Marts 2009 - 00:15
(Link)
cilveeki LV ir ljoti izlutinaati.
iisteniibaa taas maaminjalgas pa daljai bija laacha pakalpojums, jo tagad produktiivaa vecumaa ir paaudze, kas peec nokluseejuma uzskata, ka vinjiem PIENAAKAS.