nu jā. ja meklētu darbu, principa pēc uz tik debilu sludinājumu neatsauktos. kaut gan, ja mērķis ir dabūt 18 gadus vecas meitenes ar gotu meikapu, viss ir čikiniekā.
Man gribas citēt Cēsu Džonu: ja kaut ko dara, tad līdz galam - jā, lēkājošā ekseļa ikona ir stilīga, bet tas, ka teksts no titriem aptuveni atbilstoša pamazām pārvēršas neartikulētā urkšķēšanā, tīri metafiziski neko labu neliecina par piedāvātās vakances nākotnes perspektīvām :D
Tipa viņiem nav nekādas datubāzes progas un viņu projvadi visu kapā MS Offisā? Reklāmas ideja pati par sevi neslikta, bet ne līdz galam. Kāpēc tas pasākums bija tik garš un vienveidīgs jātaisa? Un varēja izvēlēties rūcēju ar ne tik slāvisku dikciju. Ja to būtu uztaisījis kāds amatieris OK, bet priekš vienas no lielākajām reklāmas aģentūrām - feils.