Telekomunikāciju menedžmenta 101
Vakar gribēju zvanīt no biroja telefona, bet nekā. Laipna balss noziņo, ka izejošie zvani slēgti. Nodomāju, ka kaut kāds tehnisks gļuks, zvanīju no mobilā. Šodien mēģinu zvanīt, atkal tas pats. Prasu kolēģiem - jā, visiem tas pats.
Neviens nekādu informāciju darbiniekiem nav par to sniedzis.
Aizrakstīju vienam "vecākam" kolēģim, viņš apstiprināja, ka problēma esot. Viena administrācijas dāma ar to it kā strādājot, bet nu vispār viņa šobrīd esot apslimusi un tāpēc mājās. Kāpēc izejošie zvani atslēgti, kolēģis tā arī neuzrakstīja. Negribu viņu par to pratināt, galu galā, nav jau nemaz īsti mana darīšana, kā arī pārāk aktīvu šādu jautājumu cilāšanu diemžēl mēdz uztvert nevis kā labu darbinieka iniciatīvu, bet gan kā nosodāmu trobelēšanos.
Mana vienīgā versija atslēgtiem izejošiem zvaniem ir neapmaksāts rēķins. Kas gan vēl cits?
Lūk, tik profesionāli mēs te darbojamies.