* * *

« previous entry | next entry »
23.. Nov, 2006 | 20:47

Sagribējās kā toreiz - sēdēt līdz pieciem pēcpusdienā aukstajā laboratorijā, ņemties ar tām ķīmijām, saldēt rokas aukstajā ūdenī, sildīties pie žāvētāja un stundām ilgi tupēt zem sarkanās spuldzītes. Bet visvairāk laikam tomēr pietrūkst tās smaržas, ar kuru piesūcās gaiss, āda un drēbes...

links | drain the blood | Add to Memories


Comments {27}

almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 23.. Nov, 2006 - 21:53
links

:) Un tā kādreiz taisīja fotogrāfijas... :) Visnotaļ pozitīvi.

Atbildēt | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 23.. Nov, 2006 - 23:08
links

;) uzminēji! jā, es vēl pagājušogad tā taisīju fotogrāfijas. šodien atkal nežēlīgi sagribējās...

PS: es tak saku, ka pagātne vienmēr izskatās labāka par tagadni...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 23.. Nov, 2006 - 23:22
links

Nē, neuzminēju! :) Es atceros šo procesu no bērnības - ar sarkano lampu, tumšo izstabu, vannītēm ar ķimikāliju šķīdumiem (izejvielām joprojām vajadzētu glabāties tepat kaut kur)...

Nu, kā jau reiz mēs izprātojām - pagāte visādā ziņā bija perspektīvāka ja ne par visu nākotni, tad vismaz par tās posmiem..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 00:06
links

Ehh, kā man tagad gribas atkal to smaržu... un to kaifu tur stundām sēdēt un ņemties, un minēt, kas un kā sanāks... njāā..

Atbildēt | Iepriekšējais


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 00:09
links

Šodien ar kursabiedreni runājām - vajadzētu tā kā aizbraukt, apskatīties kā tagad studija, laboratorija izskatās. Tikai laika nekad tam nepietiek. Bet gribās jau ļoti tur atpakaļ. Pierodu laikam ātri.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 12:58
links

Tā runā, ka tas esot bijis tas kaifs - ikreiz, nospiežot diafragmas slēdzīti, uzreiz nevar zināt, kas sanācis. Un tāpēc ir tik dievīgi sēdēt laboratorijā stundu pēc stundas, attīstot bildes..

Digitālā tehnika to visu ir pārvērtusi līdz nepazīšanai. Šī ēra aiziet un turpmāk saglabāsies tikai kā mākslas veids..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 13:05
links

Jā, taisnība. Digitālās fotogrāfijas priekšrocības tomēr nozog to kaifu, kam būtu jābūt, bildes taisot. Laikam tāpēc es joprojām turos pie savas analogās kameras. Un nesūdzos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 13:13
links

Huh? Oho. Es tā vien tik kāroju tik pie kā krietni labāka par šo ziepjutrauku - to, kas man tagad ir. Bet nejauksim šīs 2 lietas. Vienam fotogrāfija ir māksla, otram - dokuments. Un mani fotogrāfiju arhīvi, kopā ar citiem dokumentiem veido pārskatāmu indivīda vēsturi. Tie ir šifratslēgas lielajam Arhīvam.

[Zeņit? :P]

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 13:43
links

Man laikam fotogrāfijas līdzās ar reālo (manu) vēsturi veido arī emocionālo vēsturi. Varbūt tāpēc arī bildēju (un rakstu) - lai noķertu un apturētu tās sajūtas.

Canon Eos 300X

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 14:16
links

Kā esošais agregāts izskatās pieņemama. Drīksti palabot, jo principā krietni labāk orientējos digitālajās. Piemēram, šobrīd itin pietiekama būtu S2 vai S3 sērijas Canon mazulīte. Fotogrāfijas sevī iemieso pārdzīvojumu un, jo patiesāk un reālistiskāk tas tiek reproducēts, jo labāk..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 15:25
links

Jā, principā pat stipri labas tās Tevis pieminētās mazulītes (he - labs vārds!). Objektīvs, lai arī iebūvētais, bet labāks par manējo (28-90, standarta komplektācija). Uzskatu, ka 6 megapikseļi ir pat ļoti pieklājīgi, īpaši jau šādām tā dēvētajām zoom klases kamerām.
Protams, ka fotogrāfija - tas nozīmē emocijas, pārdzīvojums, bet laba kamera vien vēl labus rezultātus negarantē (kā to apstiprina piemēri no dzīves)

Atbildēt | Iepriekšējais


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 15:45
links

Ha! :D Protams, mērkaķi arī var nosēdināt pie ballistisko raķešu palaišanas pults un rezultāts neliks uz sevi ilgi gaidīt, taču, tehnoloģijai attīstoties, pamazām rodas muļķudrošas papildiespējas, kā attāluma mērītāji, kas nosaka nepieciešamo zibspuldzes darbības laiku un intensitāti, attēla stabilizācija (ja nu gadījumā kāds ir sanarkojies..). Tas viss atvieglo dzīvi, bet viemēr paliek podziņa 'manual' tiem, kas zina ko dara, vai grib to iemācīties..

Godīgi sakot, es esmu nelga attiecībā uz objektīviem, tāpēc tur es paļaujos uz ražotāja labo slavu, bet palaidiet mani pie uzstādījumiem un tad tik būs..

Atbildēt | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 16:08
links

Tad jau sanaak, ka nemaz tik eksakts neesi - arī Tevī mīt mākslinieks, ja reiz ar foto ņemies..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 16:28
links

Man visapkārt vienmēr ir bijuši praktiski tikai mākslinieki un heh.. bohēmisti, mirkļu ķērāji.. [ieskanas nedaudz sarkastiska nots], taču es neteiktu, ka ir pārmantota tā 'mākslinieciskā' pasaule, līdz ar to īpaši pie kadru ķeršanas nepiedomāju (t.i. pie tā, kā atbilstošāk iemūžināt konkrēto acumirkli), nedz arī staigāju apkārt ar kaklā pakārtu fočuku. Tikai ņemu to līdzi, kad iespējas atļauj. Un, starp visiem neizdevušamies kadriem patrāpās arī pa kādam labam.. Lai gan es parasti piesienos pie tehniskām niansēm, telpas izgaismojumam, krāsu balansam sarkano ačteļu likvidācijai un tamlīdzīgi, lai bildi padarītu maksimāli reālistisku (cik nu tas iespējams ar pašreizējo ziepjutrauku, kura matricas dēļ attēli lielā palielinājumā ir stipri graudaini)..

[zin, centīšos būs maksimāli īss un lakonisks, citādi viens pats pierunāšu visu postu..:]

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 17:16
links

Varbūt reizēm nemz nevajag būt lakoniskam?

Zini, Tev ir stipri paveicies, ja esi varējis uzaugt un pavadīt savus personību veidojošos gadus starp māksliniekiem un bohēmistiem. Man tieši tā vienmēr ir trūcis. Man apkārt ir bijuši piezemēti, ikdienišķi cilvēki - tādi, kas neizprot visādus bohēmiskus, netradicionālus izlēcienus. Es esmu frīks starp viņiem; frīks, kura izpausmes viņiem reizēm liekas pat smieklīgas un muļķīgas, nemaz nerunājot par to nepraktiskumu (un es nepārspīlēju). Ja godīgi, tad es esmu nežēlīgi nogurusi no šādiem cilvēkiem. Man gribas aizbēgt uz kādu vietu, kur es būtu frīks starp frīkiem, un pagaidām tas dažādu apstākļu dēļ (varbūt vainīga esmu es pati) nav izdevies..Vai varbūt palikt vienai pašai (ja nu es neko vairāk prasīt nevaru/ nedrīkstu) ir vienīgā izeja.. Nezinu.

Nu, redz`, arī man īpaši īsi izteikties nasanāca. Cerams, tas nekas.. ;]

Atbildēt | Iepriekšējais


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 16:33
links

Citādi tas izklausās pēc stāsta par mani..

Atbildēt


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 17:38
links

Nē, nu ja Tev nav iebildumu, es nenoraušu literāro rokas bremzi ikreiz, kad liekas, ka nupat jau vajadzētu. Stāsts par lietām patiesībā vienmēr ir arī stāsts par cilvēkiem, tikai šo daļu var noklusēt.
Redzi, lai arī vajadzēja būt tā, ka mākslinieku bērniem jākļūst par māksliniekiem un itin visā jāatdarina vecāki, tas laiks noteikti ir bijis tas, kurā es vēl neapjautu par pretimpulsu darbības sistēmas eksistenci - iespējams, ka kaut kāda daļa tehniskās noslieces nāk no citām dzīvēm, bet iespējams, tā ir loģiska pretreakcija, balstoties uz paša personīgajām, īstajām interesēm. Praktiskums ir bijis man iekšā visu laiku. Taču, piemēram, kaitīgo ieradumu neesamība ir tiešs pretreakcijas eksistences pierādījums. Es redzēju un nesekoju, tikai radīju vēl lielāku barjeru. Jo varāk kāds par varītēm cenšas ko panākt, jo lielāka ir varbūtība, ka to padara to neiespējamāku...
Kā būtu, ja Tu sevi dēvētu par balto zvirbuli, nevis par frīku? Nepiestāv lāgā. Baltie zvirbuļi arī reizēm savācas baros, ja paveicas.

Lai gan, ja jāsaka godīgi, man īpaši nesimpatizē dažādi bezjēdzīgi, pekstiņveidīgi izlēcieni ar pārsteidzošu regularitāti. Un, ja tomēr tā, tad tiem jābūt ar kolosālu izdomu. Nu, kaut kā tā.

[Lūk. Šis jau bija gari..]

Atbildēt | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 18:27
links

Jā, lieta jau tāda - viss atkarīgs no tā, kas nu kuram indivīdam ir vajadzīgs/ nepieciešams, bez kā viņš pilnvērtīgi nav spējīgs funkcionēt. Bet gadījumā, ja kaut kas tiek uzspiests - speciāli vai netīšām - loģiski, ka izveidojas pretreakcija, īpaši jau bērnībā (arī es to esmu pieredzējusi - mana bērnība un tas, kāda tā bija, kādu cilvēku pārsātināta, noteikti ir atstājusi neizdzēšamas pēdas uz manu turpmāko dzīvi, raksturtu un rīcības/ reakcijas modeļiem).

Nebūt jau neiet runa par pekstiņviedīgiem izlēcieniem, bet tīri elementāri - dzīves un laika uztveri, to, kā es gribētu pavadīt savas dienas un naktis - neatskaitoties un nestāstot nevienam kā un kāpec man konkrētā darbība ir nepieciešama. Būt īsta pati sev, nevis censties iebāzt sevi kaut kādos rāmjos. Un cerēt, ka kādreiz būs man blakus tādi cilvēki, kas mani pieņems tādu, kāda es esmu. Bet par to jau sapņo ikviens, vai ne?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 24.. Nov, 2006 - 19:02
links

Cilvēka pieņemšana tāda, kāds viņš ir, ir ļoti augsta līmeņa cieņas izrādīšana un šī prasme piemīt mazākumam ļaužu. Un, es domāju, atrašanās sev tīkamu cilvēku lokā ir ikviena cilvēka sapnis. Jā, arī mans.
Bet tas, ja Tevi pieņem, automātiski nodrošina arī to, ka uz Tevi paļaujas un neprasa skaidrojumus tām darbībām (atskaitot, gadījumus, kad māc ziņkāre, bet arī ne slimīgi pārspīlēta), ko Tu veic - vienalga, vai tā būtu bradāšana naktīs ar fotoaparātu pa pamestiem industriāliem objektiem, vai kas cits. Un tā, savukārt, ir liela atbildība. Pēdējā muļķība būtu to nesaprast. Viss šis algoritms ir diezgan augsta pakāpe..

Dzīve mums piedāvā iespēju veidot pašiem sevi, bet Y un N taustiņi vienmēr ir savās vietās un strādā..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 24.. Nov, 2006 - 21:30
links

Un tie Y un N tausitņi reizēm ir tik kārdinoši... bet ne jau par to ir stāsts, vai ne? Man vienmēr ir bijusi cerība, ka tie daži mīļie cilvēki, bez kuriem savu universu es pat iedomāties nevarētu, reiz tāpat domātu arī par mani. Bet par to es nez kāpēc nekad nevaru būt pārliecināta/ droša. Bet tik ļoti to gribētos... Nezinu, varbūt mums (visiem) vajadzētu mācīties būt atklātākiem vienam pret otru - lai mēs varētu tā vienkārši pateikt - tu man tik nežēlīgi patīc! Kā cilvēks, kā personība, kā kāds, kuru es gribētu paturēt savā pasaulītē. Lai tā būtu kaut nedaudz panesamāka.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 25.. Nov, 2006 - 16:38
links

brrrrbrhf.. Y un N taustiņi ir biedējoši. Uzdzen tik paniskas bailes, ka beigu beigās iestājas paralīze un nevar nospiest ne vienu, ne otru. Nevar pieņemt lēmumu. Jo ilgāk nākas domāt, jo neskaidrāka kļūst atbilde vai 'pareizā/vēlamā' rīcība [Varbūt es vienkārši par daudz domāju.]. Un tādas sarežģītas lietas, kā vienkārši būt atklātam, ir tikpat biedējošas attiecībā uz pretreakciju. Jā, piekrītu, tas būtu vienkāršāk un ērtāk, tomēr pārāk kutina nervus. Tas lai paliek avantūristiem. Tad labāk iztikt ar mājieniem - nemanāmiem vai nepārprotamiem un ļaut, lai laiks pats visu noliek savās vietās..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 25.. Nov, 2006 - 20:49
links

Tkai laiks reizēm ir tikpat neizturams kā neziņa. Un, samiksējot abus kopā, rodas nāvējošs savienojums. Vismaz pacietībai jau nu noteikti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 27.. Nov, 2006 - 08:50
links

Kad no divām ķēpām jāizvēlas viena (pēc analoģijas ar diviem ļaunumiem, no kuriem parasti izvēlas mazāko), kāda būtu Tava rīcība?
Principā, tā jau laikam ir mūsu sabiedrības nelaime - aizvien pieeaugošais dzīves temps un vēlme par katru cenu visu dabūt ātrāk, un ja tā skar cilvēkus pašus, tad tas jau ir baisi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 27.. Nov, 2006 - 11:35
links

Man ir bail spiest Y, bet negribas spiest N. Tas nu es stāvu pie šīm divām pogām - sarkanās un zaļās - un domāju. Domāju reizēm tik ilgi, ka ir vajadzīgs kāds, kurš mani pagrūž un/ vai iedrošina. Un no šāda sastinguma virāk vai mazāk sastāv mana dzīve. Tā ka man nav jautājuma - kā to dabūt ĀTRĀK?, bet - kā to dabūt VISPĀR? Anyway - kā sekas tam visam, es mēdzu pogu nenospiest nemaz. Nevienu. Un tas jau ir traki.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 27.. Nov, 2006 - 11:38
links

Nu, redz. Apgrieztā variantā Tu nupat citēji mani.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


morphine

* * *

from: [info]morphine
date: 27.. Nov, 2006 - 13:20
links

Tad jau sanāk, ka esam mazliet līdzīgi. ;]

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


almighty_j

* * *

from: [info]almighty_j
date: 27.. Nov, 2006 - 14:13
links

Šis tas varētu būt. Vēl viens iemesls pabaidīties.

Atbildēt | Iepriekšējais