imagine ([info]minchux) rakstīja,
@ 2006-11-23 10:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
NATO samits
Nezinu, kā Jūs, bet es esmu Lepna, ka mums būs Nato samits . Un neko nosodāmu tajā nesaskatu, tāpat kā nejūtu, ka man no tā būtu sliktāk.
Viss tomēr ir forši:)! Ir sakopta vide, šonedēļ sāks rotāt Rīgu Ziemassvētkiem un vēl varēs pāris dienas atpūsties no tiešajiem darba pienākumiem iekāpjot pavisam citā vidē ;). Godīgi sakot can`t wait, lai arī par divām dienām bija tā, ka žmiedzos, bet nu - we are asked to be flexible!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]putnelis
2006-11-23 10:49 (saite)
Man nepatīk tas, ka mēs to visu apmaksājam. Turklāt arī to lai uz mums skatītos caur snaipera šauteni.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]efix
2006-11-23 10:52 (saite)
Neuzskatu, ka tiešā veidā par to kaut kā maksāju no savas kabatas.

Katru reizi, kā ir kāds vairāk vai mazāk liels pasākums, kas veicina LV atpazīstamību pasaulē, un dara mums godu, mūžīgi ir pilns ar noliedzējiem un čikstētājiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2006-11-23 10:57 (saite)
Kurā vietā bija iepriekšējais NATO sammits? Ko Tu uzzināji par vietu, kurā tas bija? Vai tas veicināja šīs vietas atpazīstamību Latvijā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]minchux
2006-11-23 11:06 (saite)
4-tā gadā bij Stambulā, itkā jau raujas uz turieni cilvēki tagad, nez gan vai tam ir kāda saistība ar Nato gan... ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]efix
2006-11-23 11:21 (saite)
Stambulaa. Turcija nepatiik.

Juus jau nesaprotat to, ka ne jau vienkāršo iedzīvotāju vidū tas veicina lielāko atpazīstamību, bet tieši starpvalstu attiecību augstākajos līmeņos, imho, tiek iegūts lielāks respekts. Un pecāk no tā iegūstam mēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]andzha
2006-11-23 11:24 (saite)
Es atceros gan Stambulu, gan Prāgu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putnelis
2006-11-23 11:26 (saite)
Piekrītu - gods un atpazīstamība mums būs, īpaši, ja Bušam "mazgās galvu". Tad Rīga būs tik pat atpazīstamas kā Votergeita, Jaltas konference un Nirnberga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]minchux
2006-11-23 10:53 (saite)
vienā ziņā tev taisnība, bet no otras puses nekur nav teikts, ka ja arī tas samits notiktu kur citur pat ja mes nebutu dalibvalsts, mums pieliktu 3 reizes pie algas lidz Ziemsvetkiem.. galgalaa pashiem jau no sava maka nav jaanjem aaraaa :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnelis
2006-11-23 11:28 (saite)
No kā tad tiek ņemts? Mēs dzīvojam svešā valstī, vai? Mana valsts vien tā ir un kopējs maciņš: mani nodokļi, tavi nodokļi, MaKo nodokļi u.t.t.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]minchux
2006-11-23 11:51 (saite)
nu ar domu, ja Tev nav jāpārskaita kādam par to..mo Tevis neietur, vienkārši neizskata iespēju pielikt.. un tas manuprāt nav tas pats kas "ņemt nost"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnelis
2006-11-23 12:04 (saite)
Tā vēl trūka :)
Es valsti uzskatu par cilvēka kopuma (Latvijas iedzīvotāju) labprātīgi izveidotu organizāciju, kas par daļu no mūsu naudas organizē tādas lietas kā ceļus, noziedzības apkarošanu u.t.t. Ja mēs, Vakarbuļļnieki, gribētu sev uztaisīt ceļu, mums tas sanāktu krietni dārgāk kā masveidā Ceļu pārvalde iepērk asfaltu un masveidā to uzklāj. tamdēļ 100 "gudro" galvu prēmijas sev par bezdarbu uzskatu par klaju zagšanu.
Samita sakarā - ceru, ka ieguvumi no tā būs lielāki par investēto naudu, laiku un darbu. Vēl vairāk ceru, ka pozitīvo priekšstatu par pasākuma organizāciju nesabojās tie paši 100 trekni tirliņi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]efix
2006-11-23 13:13 (saite)
Akdies. Cik cilvēki ir jūtīgi par prēmijām un tiem 100 deputātiem. Jūtu, ka ļoti iespaidojies no masu mediju paustā viedokļa. Tipa, viss ko dara valsts ierēdņi, deputāti, ministri = slikti.

Kāpēc Tu domā, ka tie cilvēki nestrādā? Kāpēc Tu domā, ka viņiem nevar pienākties prēmijas?

Man strādājot valsts pārvaldē sen jau ir zudis priekšstats par to, ka "neviens neko nedara [tm]".

Un tāpat kā Tu saki, ka daļu naudas aizsūta ceļiem, noziedzības apkarošanai, tā daļu naudas aizsūta NATO samita organizēšanai. Nu nav tā neparedzētu lidzekļu izlietošana.

Un vai Tu esi godīga un samaksā valstij visus nodokļus? Es, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnelis
2006-11-23 14:34 (saite)
Nu par ko tā? šis tas jau labs arī notiek, var būt pelnīti, var būt par spīti. bet labos darbus sabojā pāris sliktie darbi - kā karote darvas var sabojāt mucu medus: Manprāt maksā par darbu nevis par bezdarbu. Prēmijas šamie tā pat saņem un pret to man nav nekas pretīm. Ja es labi strādāju, tad arī man maksā prēmijas. Bet par bezdarbību man gan neviens nemaksā.
Kaimiņos dzīvo pašvaldības policists, kas zem naža lien, gan noziedzniekus tvarsta. Par hokeja čempionāta drošības nodrošināšanu (diennakts dežūras ar 8 stundu starplaikiem) viņš saņēma NEKO, toties prēmijas par viņa darbu saņēma tie paši 100. Tur kur tagad skraida lapsas, zaķi, stirnas, ir savdabīga kultūrvēsturiska vide, drīz sliesies daudzstāvenes un ar dievu naktsvijoles, arhaiskais āboliņš un pāris Latvijā vienīgās savvaļas gladiolas.
Es nesaku, ka vadība nedara Neko. Ja tā būtu, tad, iespējams, mēs dzīvotu daudz labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]guru
2006-11-23 11:08 (saite)
šodien no rīta, braucot augšā uz biroju, galīgi nosmējos, jo divas tantes liftā priecājās, ka tas samits tūliņ būs un varēs fočēt un ļaut sevi fočēt... uz ko viena cita atbildēja 'dullā, tevi tak nošaus!' vispār noņirdzos un turpinu taisīt galda kartes spīkeriem ;)

(Atbildēt uz šo)


[info]andzha
2006-11-23 11:28 (saite)
Man arī ir prieks, ka NATO izvēlējās Latviju. Man nav prieks par to, ka cilvēki tiek infromēti. īstenībā, mani tas besī.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]putnelis
2006-11-23 11:34 (saite)
Paskaidro, lūdzu, savu domu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andzha
2006-11-23 15:11 (saite)
Cik daudz tomēr nozīmē pareizrakstība :)

Man nav prieks par to, kā cilvēki tiek infromēti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnelis
2006-11-23 15:25 (saite)
Tam es piekrītu. "Kā" - tas ir ļoti svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]minchux
2006-11-23 11:50 (saite)
es ari gribēju jautāt...ja tas vārds ir "informēti" - tad kādēļ ir slikti, tavuprāt, ka cilvēkus informē?
ja inFRomēti - ko nozīmē šis vārds?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?