tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2020-11-12 16:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kāpēc neesmu stāvā sajūsmā par elektroskūteriem, elektromočiem un elektroauto?


- viņi visi ir super neglīti un pēc vienas šnites;
- uzlādes punktu tīkls vēl nav pietiekami liels, ja izbrauktu ārpus pilsētas, būtu stress par to, ka tik bača nenosēžas un kur uzlādēt; pārāk daudz laika un enerģijas jāiegulda plānošanā; es noteikti regulāri aizmirstu uzlādēt;
- moču gadījumā skaņa un savā ziņā arī izplūdes gāzu smarža ir daļa no tā, kāpēc moči ir cool (it īpaši visi tie enduro un mx braaaps; hārlijus gan, manis pēc, var iešķūrēt kanjonā vair Marianu dziļvagā un aizmirst)
- joprojām relatīvi īss max attālums, kuru var nobraukt;
- visa tā atšķirība fīlingā starp to, kad tu piedod elektro-"gāzi" vai degvielas "gāzi".

Bet, pats galvenais, kas man šajā visā EĻEKTRIFIKACIJAS haipā liekas pazudis maiņstrāvā ir tas, ka tas viss nav tik zaļi un dabai draudzīgi, jo to visu kaut kur ražo, tam visam vajag materiālus, nolietotās baterijas ir jāutilizē. Jā, priekš pilsētām noteikti labāks/zaļāks risinājums, bet lauku rajoniem un areāliem tas nav pats piemērotākais variants, kur jāpārvietojas daudz plašākā teritorijā un kur, kā mana mamma citreiz saka "zeme deg zem kājām", kad daudzi darbi īsā laikā jāpaspēj un jābūt mobilam, ja nu kas.

Protams, ka viss šis turpināsies un visi lielie ražotāji ražos elektriskās tējkannas uz riteņiem, bet tai pat laikā mani mierina fakts, ka līdz manas dzīves beigām gan jau vēl Nmaxi neaizliegs.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]puika_vecis
2020-11-12 17:54 (saite)
Tāpēc es ar lielāko prieku turpinu kurināt benzīnu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2020-11-13 10:50 (saite)
uz ūdeņradi var pāriet uz skaitli trīs kaut vai rītā - izmantojot tos pašus iekšdedzes bendzīna dzinējus, gāze paliek gāze

bet šamie jau grib tās krutās ūdeņraža šūnas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puika_vecis
2020-11-13 13:34 (saite)
Ūdeņradi var tā vienkārši detonēt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2020-11-13 13:58 (saite)
esi dzirdējis par malkas ģeneratoriem, uz kuriem friči ww2 aprīkoja savus vāģus?

tur vienkārši - malka sadeg par co2+h20 ... kad sūdīga gaisa piekļuve rodas co, kas kopā ar h2o veido h+o+co - visas ļoti degošas gāzes, kas iekšdedzes dzinējā ar dažiem kloķa pagriezieniem strādā kā smērēts

nu ja H CO un O var gāzt iekšā, tad var arī H+O2 .... tikai atkal viss regulēšanā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puika_vecis
2020-11-13 14:42 (saite)
Hmm...,interesanti - par ūdenraža iekšdedzes dzinējiem nebiju dzirdējis.
Palasījos, izrādās nav tomēr šāds dzinējs izdevīgs, lai gan near zero emissions:
dzinēja izmaksas x1.5, jo daļai mezglu jābūt izturīgākiem;
lai saglabātu to pašu jaudu kā benzīna dzinējam, tam ir jābūt krietni lielākam,
degviela aizņem vairāk vietas, u.t.t.

Tomēr, teorētiski, esošos iekšdedzes dzinējus tiešām varētu modificēt uz ūdeņradi, saglabājot 75 līdz 85% jaudas, un planēta atkal būtu zaļa un car goes brrrr. Tas gan pilnīgi un galīgi nebūtu lēti.

Bet nav lēti arī esošie risinājumi ar elektroauto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2020-11-13 21:02 (saite)
ūdeņraža bangs ir stiprāks kā garo ogļūdeņražu, tāpēc motori netur

bet bangs ir bangs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?