tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2012-02-20 12:35:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Šodien atrausies visi
Tā kā mans telefons ir derīgs tikai tam, lai sērfotu pa internetu, tad ar to pēdejās 5 dienas arī nodarbojos.
Man nebija datu plāna pieslēguma, bet tā kā domāju, ka internets jau nebūs nekas baigi dārgs, tad neiespringu sūtīt iesniegumu ar prasību datu plānu pieslēgt. A zrja. Vakar, intereses pēc, aizsūtīju sms, lai noskaidrotu, cik liels ir šībrīža rēķins un gandrīz apkritu - 22 laši. Ņemot vērā, ka iepriekšējos divus mēnešus mans rēķins (biznesa klienta tarifs) bija 2,39 Ls + PVN, visa mana superžīda telefonrēķinu parāde tika sapista un nav iespējams mani skart jūtīgāk.
Jo kā izrādījās, ja nav pieslēgts datu plāns, tad maksa par vienu megabaitu ir 0.68 Ls. Un kur Tele2 bija ar savām miljards informatīvajām sms divās valodās (haha, starp citu, pareizi - Tele2, LMT, Swedbank un citi tādi uzņēmumi (arī mūsu nacionālais Air Baltic, kas man tā arī nenomainīja spama valodu uz latviešu un es joprojām visu info saņemu krieviski) jau sen dzīvo divvalodu valstī, sūtot 2 sms latviešu un slāvu mēlē, tā kā tas referendums ir tikai uz papīra).


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kini
2012-02-20 12:44 (saite)
man pirms kāda laika viens radinieks ieberzās uz rēķinu vairāk kā simts ls, arī ar telefonu + internetu. tā kā šitas ir labs veids, kā kāst tautu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-02-20 12:46 (saite)
Es jau piezvanīju mūsu klientu menedžerim un pateicu, ko es domāju par viņu sms servisu, kad sms tiek sūtīts miljons nevajadzīgos gadījumos, bet tad kad vajag, tad huju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2012-02-20 12:58 (saite)
Jā, es paņēmu internetu ar fiksētu mēneša maksu, klientu centrā puika, acīs skatīdamies, zvērēja, ka jāmaksā būs tik un tik latu, ne santīma vairāk. Kad saņēmu rēķinu, skatos, summa 2x lielāka, jo KĀDS bija aizmirsis informēt par citām, likumīgām un ar pakalpojuma pieslēgšanu saistītām izmaksām.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-02-20 13:06 (saite)
Vairāk bija jāmaksā, jo tika pārtērēts datu plānā iekļautais megabaitu skaits vai arī vēl kaut kas cits?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2012-02-20 13:17 (saite)
Pārmaksu veidoja pieslēgšanas izmaksas (tās bija minimālas) un fakts, ka pārbaudes laiks, kurā varēju pārliecināties, vai man šis pakalpojums der, gluži nebija bezmaksas, kā man sākotnēji tika apgalvots.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2012-02-20 13:47 (saite)
Nu tā nu tas ir - ja pārdevējs/pakalpojuma sniedzējs kaut ko var noklusēt, to noklusēs, ja pats neiedomāsies pajautāt.
Īstie speci šajā ziņā ir apdrošināšanas kantori.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?