tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2011-11-16 10:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tātad, par Stradiņa slimnīcas rīcību pēc pretenzijas saņemšanas:
- rakstiska un telefoniska atvainošanās par situāciju;
- tika sniegta nepieciešamā informācija, ko vēlējos uzzināt vakar;
- plāno komunikācijas mācības darbiniekiem;
- centīsies šādus gadījumus novērst un izskaust (jo tādi pastāvot);
- izlabos kļūdaino informāciju mājas lapā (ieliks pareizos telefona numurus, jo vakar, pašai neiznot, piezvanīju uz ārstu istabu (tas gan neattaisno nelaipno izturēšanos), kas bija norādīts kā tālrunis, lai pieteiktos uz konsultācijām un operācijām).


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mazeltov
2011-11-16 13:20 (saite)
Nē. Bet es vakar tautas balsij aizrakstīju, ka Stradiņi rīkojās, lai radušos problēmu risinātu un ka risinājums mani apmierināja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]holandiete
2011-11-16 13:34 (saite)
nožēlojami, ka šāda rīcība mudina Stradiņus uz rīcību. Es pat šaubos, vai tas notiktu, ja nebūtu cc

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2011-11-16 13:49 (saite)
Nu, mēs to nekad neuzzināsim

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?