Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2013-03-11 19:11:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā Latvijas ierēdņu izdarība - jauni vilcieni laikam nebūs.
Tik godīgi, tik godīgi, ka labāk ir braukāt ar veciem vilcieniem :D

Ja būtu bijis vēl Šlesers, tad reāli jau sen pa sliedēm kursētu kāds jaunais vilciens. Labi, būtu savācis savus procentus par darījumu, toties tie vilcieni būtu. Un dažiem nevajadzētu čīkstēt, ka redz ir jāpārvietojas ar veciem vilcieniem.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mans_psihiatrs
2013-03-13 10:13 (saite)
Daleji japievinojos ieprieks paustajiem viedokliem.
Principa Tu propone kartejo "mazaka launuma" ideju,ja nav par ko balsot,tad jabalso par mazako launumu,jeb,transformejot vilcienu situacija-"labak Slesers nozog naudinu,bet vilcieni CIETI ir".

Logiski,ka neka laba nav,ka vilcienu nav,tapat japiekrit,ka ta birokratiska gumijas stiepsana ari nav OK.

Mani galvenokart uztrauc jautajums,kapec vilcienus nevareja razot RVR (ta vairs nepieder valstij? )

Jeb investicijas musdienigas razosanas tehnologijas < profit?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mat
2013-03-13 10:56 (saite)
RVR jau sen nepieder valstij, bet domāju, ka nav būtiski, kam pieder, bet iespēja attīstīt lokālo ražošanu pavērtu iespēju vēlāk vilcienus piegādāt gan jau arī citām bijušajām NVS valstīm.

Nē, es neproponēju mazāko ļaunumu. Es proponēju, ka notiek attīstība. Skaidrs, ka reizēm tai ir blakusparādības, ar kurām vēlams samierināties.
Tāpāt kā dzerot zāles. Instrukcijā ir tik garš saraksts ar iespējamajām blakusparādībām, bet tās parasti tāpat ignorē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?