Martins ([info]mat) rakstīja,
@ 2010-02-25 22:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Šodien dabūju savu pirmo rejected paper.
Pirmās pāris sekundes bija škrobis. Pēc tam jau paskatījos, ka 1 no 4 recenzentiem to ir novērtējis visai labi, bet pārējie trīs sūdīgi. Njā, ko var darīt, ka nesaprot :D
One person saved my day!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mans_psihiatrs
2010-02-25 23:46 (saite)
zinatniska publikacija jebšu dr.hab. disertacija? :O
disertacijai tā ka paagri,laikam jau publikacija kāda?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mat
2010-02-25 23:53 (saite)
Pirmā publikācija, ko praktiski rakstīju pats. Beigās, gan kolēģi palīdzēja pielabot, lai būtu saprotamāk, bet ne pietiekami :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mans_psihiatrs
2010-02-25 23:58 (saite)
kur būs lasāma,kad recenzenti akceptēs? un kada tēma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2010-02-26 08:03 (saite)
Gan jau pienāks laiks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hessin
2010-02-26 21:10 (saite)
Var darīt -- labāk izskaidrot :> :>

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mat
2010-02-26 21:28 (saite)
Protams, ka vajag skaidrot labāk, bet manas skaidrošanas spējas ir visai limitētas - latviešu valodā jau ir grūti labi izklāstīt domu, svešvalodā tas kļūs vēl sarežģītāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hessin
2010-02-26 21:33 (saite)
ir tāds teiciens par skolotājiem - ka labs skolotājs ir, nevis gudrs skolotājs, bet tāds, kurš savu gudrību spēj nodot arī citiem/izskaidrot citiem. Tā kā vajadzētu tomēr trenēties. Ja, protams, jums zinātniekiem tā nav kauna lieta (sazin kādi tur likumi..) izskaidrot tik skaidri, ka pat sētnieks saprot :]

Lasi vairāk angliski. Man, piemēram, ikdienā lietojot angļu valodu, sāk rasties problēmas ar latviešu valodu :]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2010-02-26 22:17 (saite)
Nu tā jau ir spēja - saprast, kas varētu nebūt skaidrs. Ilgāk ar kaut ko nodarbojoties - viss kļūst skaidrs un pašsaprotams un bez konkrētām problēmām ir grūtāk izparst, kas tad īsti nav skaidrs.

Lasīt nav rakstīt. Ar lasīšanu problēmas nerodas. Saprast nav pastāstīt. Piemēram, artikulu lietošana, lasot neko tādu nesamācīsies, jo lasot tie nav pamanāmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hessin
2010-02-27 00:30 (saite)
Jā, ja nav tādas spējas, ko es esmu novērojis pārāk daudz skolotājiem / gudriem cilvēkiem, kas gadījušies man dzīvē, tad šiem ar likumu vajadzētu aizliegt kaut ko mācīt citiem :] (jo lielākā daļa neko nesapratīs)


Tas gan jau atkarīgs no cilvēka, kā uztver valodu. Citi koncentrējas uz struktūru, bet citi uz dzirdes atmiņu.
Artikulu likumi ir salīdzinoši vienkārši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2010-02-27 09:23 (saite)
Mācības jau nav tik ļoti par spēju stāstīt saprotami, kā par spēju ieinteresēt un parādīt kaut kādu knifu, kāpēc būtu vērts to mācīties. Atsevišķos gadījumos saprašanu ir grūti izvērtēt, jo dari jau ko citu ;)

Es vienkārši koncentrējos uz saprašanu. Nē, nu likumi jau it kā artikuliem nav sarežģīti, bet lasot to tekstu var iztikt arī bez tiem :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hessin
2010-03-05 16:01 (saite)
parasti nespēja paskaidrot un nespēja ieinteresēt korelē.

Nu traki, ka artikulus palaiž garām, maziņi nabadziņi, kas tomēr makes difference.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mat
2010-03-05 16:05 (saite)
Nu jā, kā kuram.
Es kaut kā neesmu piefiksēji to diference.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?