Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2006-12-21 15:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
lūk, ko es padomāju pēc rt posta par reklāmu un diskusijas pie tā. precīzāk, ne padomāju, bet nu šis ir tāds kā manifesto. man daudzi draugi strādā nozarē, tā ka nevajag ņemt to pie sirds, katram ir savi iemesli, taču, čuvaki, ir tā.

es ienīstu reklāmu. man tur vairs nekas neliekas smieklīgi.
es to katru dienu izmetu no savas pastkastītes, domāju, ka pagājušā gada laikā esmu pavadījis līdz atkritumu konteineram vairākus kilogramus.
es uzskatu, ka mūsdienu reklāma, jā, tā nav laba vai slikta - tā ir atritumu iebēršana dvēselē, bet es par savu dvēseli domāju gan. un viena lieta ir bērt, pavisam cita lieta - tos ražot no visām šīm feikajām pastkartītēm un otrā kaluma jociņiem, paralēli studējot sociālās antropoloģijas grāmatas. nekas nevar sapist vairāk tavu dvēseli, kā tas.
vot.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]rt
2006-12-21 16:02 (saite)
atkal man tev jānepiekrīt.
reklāma ir kaut kas pārāk triviāls, lai to ienīstu.

kā teica Nīče, "lūko, lai tavs ienaidnieks būtu nīstams, nevis nicināms". reklāma ir priekš muļķiem - tā ir nicināma, ne nīstama. un priekš manis tā ir tikai easy way of earning money. kā jau teicu - pārāk triviāli.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:05 (saite)
nu jā, es zinu ka tas ir tikai dēļ money, daudziem tā ir, maizīti apēst vajag, es jau nepārmetu tur kaut ko kādam, pasarg dies

bet ja priekš muļķiem - nu tad principā iznāk, ka visa valsts sastāv no idiotiem, jo tārdžetauditorija galu galā ir pat pats reklāmas ražotājs!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rt
2006-12-21 16:09 (saite)
visa valsts un arī reklāmas taisītāji patiešām sastāv no idiotiem. tas ir pārāk uzskatāmi, lai par to brīnītos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:14 (saite)
nu principā, tev taisnība, lai arī es par cilvēkiem nemaz tik sūdīgi nedomāju!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rt
2006-12-21 16:26 (saite)
tas nenozīmē domāt slikti, bet gan sajēgt to, "kā īstenībā ir".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:31 (saite)
patiesībā tas viss jau ir balstīts uz naivumu, no abām pusēm
patērētājs uzskata, ka izdara kaut kādu mistisku "pareizo izvēli", bet reklāmas taisītājs - ka viņš dara sabiedrībai labu un derīgu darbu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kosmonavtovich
2006-12-21 16:36 (saite)
Mārtiņ! Tu esi naivs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:38 (saite)
lūk, kas mums te ierunājās, ar paaugstināto saturation līmeni acīs! :)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kosmonavtovich
2006-12-21 16:43 (saite)
un turklāt vēl tu arī necel telefonu. kā lai tevi sazvana, ko?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:50 (saite)
kur es neceļu? tu zvanīji, čuvak? iešu nočekot, es jau nečekoju neatbildētos, uz to trubu vispār ir zināms poh
bet tā tas telefons it kā visu laiku ir blakus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kosmonavtovich
2006-12-21 16:53 (saite)
Nu vot. Pats aicina ciemos, bet uz telefonu pofig ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:59 (saite)
tas biji tu, kas pirms pusstundas? man tur moš signāla skaļums moš ir atrubījies kaut kā, a tu taisījies šodien?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kosmonavtovich
2006-12-21 17:18 (saite)
davai caur meilu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rt
2006-12-21 16:47 (saite)
es nedomāju, ka kaut viens reklāmists, pat pats stulbākais, uzskatītu savu nodarbošanos par "sabiedrībai derīgu darbu".

tāpat arī nedomāju, ka cilvēks, kuram piemīt kaut niecīga spēja domāt, reklāmas iesaidā uzskata, ka izdara kaut kādu "pareizo izvēli", pērkot vienu vai otru produktu.

pirmajā gadījumā tas ir saistīts ar egoismu; otrā - ar nedomāšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 16:54 (saite)
mazohistiem izdevīgi :)
bet ja preču ražotāja ienākumu līkne pēc reklāmas kampaņas sāk lūkoties griestu virzienā, nu tad izdaram secinājumus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kosmonavtovich
2006-12-21 16:55 (saite)
nu kaut kā tā arī ir.
taču reklāmai ir viena pozitīva īpašība - informācija. elementāra informācija par fiškām, kuras piemīt reklamējamajam subjektam.
reklāmisti gan faktiski visi ir ciniķi. tā vieglāk tur strādāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-12-21 17:02 (saite)
elementāra informācija par fiškām, kuras piemīt reklamējamajam subjektam.
--------------------------------
ja spriež pēc tā, tad zobu pastai pēc lietošanas vajadzētu tevi aizvest ekskursijā kosmosā, nodrošināt absolūtu labklājību un izflīzēt virtuvi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kosmonavtovich
2006-12-21 17:19 (saite)
:) nea
reklāmās ir arī fakti iekšā. zobupastām ir faktiski tikai imidžreklāmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2006-12-21 17:14 (saite)
es nedomāju, ka kaut viens reklāmists, pat pats stulbākais, uzskatītu savu nodarbošanos par "sabiedrībai derīgu darbu".


stendzenieks?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zathura
2006-12-21 16:12 (saite)
Pilnīgi piekrītu!

(Atbildēt uz šo)


[info]kochka
2006-12-21 20:49 (saite)
es arī ienīstu, vēl jo vairāk tāpēc, ka bieži manas idejas redzamas tur (mēdz būt arī ļoti skaistas (kā foršs videoklips vai fotogrāfija) un tas ļoti sagruzī. jo tad viss liekas kaut kā stulbi, nevērtīgs un tad liekas, nav jau nekādas jēgas neko domāt, radīt, jo tas tāpat vēlāk tiks paņemts un apstrādāts. no tā šausmīgi bail.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?