Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2006-09-06 11:58:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
padonki - preved - ktulhu
Starp citu, nesen aizdomājos, kādēļ visas šīs modernās blogosfēras lietiņas (varētu tās saukt par brendiem, lai arī par tādiem tās kļūst krietni vēlāk), kā "preved" vai "acckij sotona" vai arī "afftar zhot" vai pat "pervyj nah" (ja kāds to vēl vispār atceras) - kādēļ viss tas ir dzīvotspējīgs tik īsu laiku?

Tagad sāk ražot maikas, somiņas un visādus aseksuārus ar Medvedu, bet to lāci ļoti drīz aizmirsīs, jau tagad aizmirst. Pirmā atbilde, kas man ienāca galvā: šāds brends nav noturīgs tādēļ, ka tam nav nekādas rebrendinga iespējas. Vispār, daļēji tā ir taisnība, vienkārši jāpaskatās uz to visu mehāniku smalkāk.

Tātad kaut kāda ar humora izjūtu apveltīta ļaužu grupa izdomā Medvedu un Současņegus. Ideja blogosfērā kļūst populāra, tādēļ Medveds razkruķījas ar ventilatora ātrumu. Par to safanojas kādi apķērīgi uzņēmēji, kuri pārvērš Medvedu par savu treidmārku, un te ir viens moments. Medvedu un viņa prikolus ta izstrādāja daudzmaz inteliģenti cilvēki ar labu humora izjūtu, bet lai pārdotu maiciņas ir nepieciešams uzrunāt bydlo un piņņainos-puņķainos devītklasniekus.

Pats uzņēmums, protams, neko "nebrendo", viņš gaida, ka idejas + popularitāti turpinās razkruķīt tas pats blogoplanktons, kas iepriekš. Tikai šim blogoplanktonam nav vairs interesanti, ka tagad viņu smalko un prikolīgo ideju vazā apkārt piņņainie-puņķainie devītklasnieki. Tāpēc šis planktons uzliek mīksto lācim et současņegiem un ķeras pie nākamās idejas razkruķīšanas. Un tā komercializācija vienmēr iznāk one step behind the world. Razkruķīja Ktulhu. Tagad Ktulhu var nopirkt tirgū, 400 rubļi kilogramā. Tikai tas vairs nav aktuāli.

Es jau nebēdājos par tām sapistajām idejām, es zinu, ka tā vietā vienmēr nāks kas jauns.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]untilted
2006-09-06 12:19 (saite)
bet tā jau notiek ar pilnīgi visu, kas tiek atzīts par pārdodamu esam. ar pilnīgi visu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2006-09-06 12:37 (saite)
Ir zīmoli, kas noturas, ir zīmoli, kas nē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2006-09-06 12:20 (saite)
Ktulhu es būšu palaidusi garām. Pastāstīsi?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]divi_g
2006-09-06 12:25 (saite)
Pievienojos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-09-06 12:35 (saite)
To saprot tikai tie, kas ir lasījuši Hovardu Lavkraftu (tici man, tādu ir daudz). Kulta figūra, karoče, tikpat kā Čaks Noriss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2006-09-06 12:47 (saite)
Njā, nu to laikam nav nācies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ritvars
2006-09-06 12:22 (saite)
Ktulhu smaržas - skatīt apmēram lapas viducī.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2006-09-06 12:36 (saite)
Starp citu, tā vēl ir laba ideja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]osinsh
2006-09-06 12:25 (saite)
kas ir rebrendings?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2006-09-06 12:34 (saite)
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebranding

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2006-09-06 13:36 (saite)
Coca-Cola drīz rebrendosies, tas toč, citādi - nāve. "Ktulhu-Sip" manuprāt būtu tīri labs variants.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2006-09-06 12:26 (saite)
blogoplanktons - afftar žžot !

(Atbildēt uz šo)


[info]cherubs
2006-09-06 13:32 (saite)
"Pats uzņēmums, protams, neko "nebrendo", viņš gaida, ka idejas + popularitāti turpinās razkruķīt tas pats blogoplanktons"

ir aitas ir cirpēji

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]cherubs
2006-09-06 13:34 (saite)
tobiš, tiklīdz ir skaidrs, ka planktona izspertais sāk kļūt par ultrabrendu, fiksi jāpiebrendo, lai var kāst $ par autortiesībām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2006-09-06 15:22 (saite)
tikko viņu nobrendo, tā viņš nomirst. fakti liecina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]prtg
2006-09-06 13:43 (saite)
Bet tas tā ir bijis vienmēr. Teiksim, krekliņi ar Če, Nyet-Soviet, Bin-Laden, Bush, Beavis & Butthead, I Luv NY, Kiss me, etc - viss aktuālais pamazām tika uzdrukāts un vērienīgi notirgots. Pieaugot rakstīšanas proporcijai, teksta daudzums uz apģērba pieaug, kā kulminācija būs sava bloga uzdrukāšana uz kurpju šņorēm. Vēstījums no valkātāja puses un stimuls pirkt tos loriņus laikam ir šāds: "Redzi, es esmu informēts [tātad noteikti ne pēdējais un visādā ziņā sekmīgs seksīgs]".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2006-09-06 15:21 (saite)
man visu laiku ir interesējis, no kurienes nāk tas Če attēls :)
a tā man liekas - LJ ir modē, līdz ar to tā, protams, ir identificēšanās ar aktuālo vienmēr tiek izmantota. tikai atšķirībā no Coca Colas, šo brendu nav radījis pats izstrādātājs, tas, kas ar šo brendu notiek, nav no viņa atkarīgs. Es par to.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2006-09-06 15:30 (saite)
Mhm. Savulaik bija modē bija krekliņi ar varavīksni. Tad to nospēra Pink Floid un uzbāza uz plates vāka. Bet varbūt, secība bija otrāda, bet ne visi zināja, ka tas, kas ir uz krekliņa ir plates vāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?