Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2005-12-12 15:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:gaming, sc/lj

arī man drusku viedoklis
http://klab.lv/users/snake/154887.html
Sneiks rīko asinspirti Geimmāstera viedoklim, un viņam ļoti lielā mērā ir taisnība.
Es gan nesaprotu ko citu: kādēļ šis developeris tā cepjas par gaming press? God Of War, šķiet, tika atzīts par superhītu visos vadošajos informācijas avotos.
Kā šis developeris iedomājas to "more features" fišku? Atvainojiet, features ir divas, kuras permanenti var rakstīt uz jebkura cd-keisa: "superb graphics" un "unique gameplay". Nu vēl daži labi pieraksta "100 000 units mums te ir". Bet kā izvēlēties spēli, filmu, mūzikas ierakstu no tūkstošiem citu, kas visas pēc vāka ir superb un unique? Ok, ir autoritātes industrijā, tam es pilnīgu piekrītu, tas ir rādītājs.
Bet parasti es izvēlos tādus produktus, kurus iesaka tas žurnālists, kuram es uzticos un kura viedoklī neesmu vīlies, vai, precīzāk: ar kuru man saskan gaume.
Apgalvot to, ka spēļu žurnālistika nav industrijas daļa - uz šo jautājumu, domāju, vislabāk atbildēs jebkurš izdevējs, kurš smagi un grūti strādā, lai žurnālisti saņemtu visu nepieciešamo informāciju, etc. Tādā gadījumā drīzāk jau var nodalīt as industry izdevējdarbību no izstrādes procesa, tikai gribas gan redzēt, kurš izstrādātājs pateiks: "mums, ziniet ir divas industrijas. izstrāde un izdevniecība". Vieni taisa mākslu, otri vāra piķi. Izstrāde NAV industrija, un būt tāda nevar. Izstrādātājs nevar pastāvēt bez izdevēja, savukārt izdevējs nevar pastāvēt bez informacionālā rupora. Lūk, arī visa ķēdīte.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]snake
2005-12-12 20:51 (saite)
Doma īstenībā ir tāda, ka lielākoties (nevis vienmēr, bet tieši lielākoties) spēļu žurnālisti nenosaka neko. Vispār.

- NFS:MW (tā tagad saucas NFS:U auditorija) auditorijai viņi nav vajadzīgi, viņa pati visu labi zin un rubī fišku. Vāciņš kruts, 50cents spēlē, pēc filmas, ... (var turpināt ļoti ilgi), viss ir bumbās. Šī ir tā lielākā auditorija, kas pērk Driv3r un Enter the Matrix.

- Hardcore geimeri, kuriem neko ieteikt nevajag, viņi paši jebkuram visu ko ieteiks, jo sen jau seko līdzi spēles izstrādei utt utml.

Kas tad pērk un lasa spēļu izdevumus? Uz šo jautājumu es tev pagaidām nevaru atbildēt :) jo cītīgi par to domāju. Kad izdomāšu, iepostēšu pie sevis.
Bet tas, ka lielākie spēļu idevumi vai nu veras ciet (bija pāris skaļu vārdu pēdējā gada laikā), vai arī pilnībā maina koncepciju (PC Gamer USA) tikai apstiprina, ka, acīmredzot, lasa viņus mazāk, nekā gribētos.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?