Doma īstenībā ir tāda, ka lielākoties (nevis vienmēr, bet tieši lielākoties) spēļu žurnālisti nenosaka neko. Vispār.
- NFS:MW (tā tagad saucas NFS:U auditorija) auditorijai viņi nav vajadzīgi, viņa pati visu labi zin un rubī fišku. Vāciņš kruts, 50cents spēlē, pēc filmas, ... (var turpināt ļoti ilgi), viss ir bumbās. Šī ir tā lielākā auditorija, kas pērk Driv3r un Enter the Matrix.
- Hardcore geimeri, kuriem neko ieteikt nevajag, viņi paši jebkuram visu ko ieteiks, jo sen jau seko līdzi spēles izstrādei utt utml.
Kas tad pērk un lasa spēļu izdevumus? Uz šo jautājumu es tev pagaidām nevaru atbildēt :) jo cītīgi par to domāju. Kad izdomāšu, iepostēšu pie sevis.
Bet tas, ka lielākie spēļu idevumi vai nu veras ciet (bija pāris skaļu vārdu pēdējā gada laikā), vai arī pilnībā maina koncepciju (PC Gamer USA) tikai apstiprina, ka, acīmredzot, lasa viņus mazāk, nekā gribētos.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: