Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2010-03-10 12:16:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
attiecībā uz vakardienas komentiem par moderno māgslu, man, lūk kas ienāca prātā
ka man, piemēram, mācoties vidusskolā, kur mums pat no mākslas aķenes nāca piehaltūrēt pāris labi cilvēki fenomenālajā priekšmetā "kultūras vēsture", viņi varēja stāstīt par visu - sākot ar piramīdām, beidzot ar bokačo

taču neviens nez kāpēc nepastāstīja par galveno, kā var "lasīt" gleznu, vai kā var izprast, piemēr, tēlniecību, es tagad no tā kaut ko saprotu (tāpēc, ka ļoti interesē), mēģinu pats visā ierubīties, taču tur tevi aizved uz izstādi un pastaigājiet, paskatieties, idiotu bars, jūs tāpat neko nerubījat, skola ar matemātikas novirzienu

naturāli, tāda bija attieksme. paldies dzimtajai izglītības pilij, protams.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2010-03-10 13:09 (saite)
tāpēc, ka ir pedagogi lohi, kam viss pohuj, un tā ir jebkurā priekšmetā un skolā, diemžēl.
bēdīgi, ka tā. jo tā taču ir ļoti kruta sajūta, kad esi ieinteresējis bērnu baru partikulārajā subjektā, un varbūt tās izrādīsies sēklas, no kā vēlāk izaugs milzīgs koks. es tādā situācijā katrreiz jutos kā zelta globusu vinnējusi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-03-10 13:43 (saite)
aha, tā ir pedagoģijas problēma
no otras puses
mūsu mīļajai bioloģijas skolotājai arī taču bija grūti mācīt priekšmetu, kas visiem riebjam un visiem ir vienalga, tāpēc, ka patīk tikai fizkultūra un meitenēm dziedāšana, taču, kad viņa pamanīja kādā interesi par priekšmetu, viņai arī pašai acīs iegaismojās dzirkstelīte
jā, visiem gribas aizsūtīt savu skolnieku uz olimpiādēm un cerēt, ka kādu priekšmets ieinteresēs, vilšanās, ja nekas tāds nesanāk.
viņiem jau nav pohuj, viņi māca tupus teļu barus, kurus interesē tikai šķaidīts spirts un pēc tam kaut kur aizlīst uz disko

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2010-03-10 13:57 (saite)
nav obligāti,
man pamatskolā bija ķīmijas skolotājs, kuru mīlēja absolūti visi, arī tie, kam ķīmija nepadevās, jo viņš vienkārši prata savu priekšmetu pasniegt tā, ka interesanti bija arī tiem, kam ķīmiķa karjera plānos bija tikpat tālu kā mēness.
tas ir jautājums par pieeju, un, cik man nācies novērot, galvenā kļūda ir tā, ka pedagogi mūsdienās automātiski bērnus uztver par tuporīļiem, kas neko nekad nerubīs. a kurš tad vēl to var mainīt, ja ne pedagogs pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?