Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2010-03-10 12:16:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
attiecībā uz vakardienas komentiem par moderno māgslu, man, lūk kas ienāca prātā
ka man, piemēram, mācoties vidusskolā, kur mums pat no mākslas aķenes nāca piehaltūrēt pāris labi cilvēki fenomenālajā priekšmetā "kultūras vēsture", viņi varēja stāstīt par visu - sākot ar piramīdām, beidzot ar bokačo

taču neviens nez kāpēc nepastāstīja par galveno, kā var "lasīt" gleznu, vai kā var izprast, piemēr, tēlniecību, es tagad no tā kaut ko saprotu (tāpēc, ka ļoti interesē), mēģinu pats visā ierubīties, taču tur tevi aizved uz izstādi un pastaigājiet, paskatieties, idiotu bars, jūs tāpat neko nerubījat, skola ar matemātikas novirzienu

naturāli, tāda bija attieksme. paldies dzimtajai izglītības pilij, protams.


(Ierakstīt jaunu komentāru)

(Nodzēsts puksts)

[info]martcore
2010-03-10 13:03 (saite)
muzejos taču "ekskursiju vadītāji" var divdesmit minūtes stāstīt, kādēļ mājai jumts ir tāds, kādēļ cilvēks gleznā skatās nevis taisni, bet šķielē, un uz ko viņš šķielē, utt
a rezultātā "krāsas nepatīk, gleznā frīks kaut kāds"
tā ir izglītība, saulīt!
kādēļ tagad modernā māksla interesē maksimumu vienu procentu no tautas, a savulaik tā interesēja daudz vairāk cilvēkus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-03-10 13:09 (saite)
tāpēc, ka ir pedagogi lohi, kam viss pohuj, un tā ir jebkurā priekšmetā un skolā, diemžēl.
bēdīgi, ka tā. jo tā taču ir ļoti kruta sajūta, kad esi ieinteresējis bērnu baru partikulārajā subjektā, un varbūt tās izrādīsies sēklas, no kā vēlāk izaugs milzīgs koks. es tādā situācijā katrreiz jutos kā zelta globusu vinnējusi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-03-10 13:43 (saite)
aha, tā ir pedagoģijas problēma
no otras puses
mūsu mīļajai bioloģijas skolotājai arī taču bija grūti mācīt priekšmetu, kas visiem riebjam un visiem ir vienalga, tāpēc, ka patīk tikai fizkultūra un meitenēm dziedāšana, taču, kad viņa pamanīja kādā interesi par priekšmetu, viņai arī pašai acīs iegaismojās dzirkstelīte
jā, visiem gribas aizsūtīt savu skolnieku uz olimpiādēm un cerēt, ka kādu priekšmets ieinteresēs, vilšanās, ja nekas tāds nesanāk.
viņiem jau nav pohuj, viņi māca tupus teļu barus, kurus interesē tikai šķaidīts spirts un pēc tam kaut kur aizlīst uz disko

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2010-03-10 13:57 (saite)
nav obligāti,
man pamatskolā bija ķīmijas skolotājs, kuru mīlēja absolūti visi, arī tie, kam ķīmija nepadevās, jo viņš vienkārši prata savu priekšmetu pasniegt tā, ka interesanti bija arī tiem, kam ķīmiķa karjera plānos bija tikpat tālu kā mēness.
tas ir jautājums par pieeju, un, cik man nācies novērot, galvenā kļūda ir tā, ka pedagogi mūsdienās automātiski bērnus uztver par tuporīļiem, kas neko nekad nerubīs. a kurš tad vēl to var mainīt, ja ne pedagogs pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2010-03-10 13:39 (saite)
Pastāsti par savām sajūtām vērojot vakardienas gleznu! Nē, nu ne jau kāpēc modele šķielē. Pamēģini aizmirst par 15 000 000, par to, kas lasīts specializētos izdevumos vai dzirdēts kompānijā ostot līmi. Pastāsti: "skatos un jūtu, ka..."

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-03-10 13:56 (saite)
es šo gleznu zināju arī agrāk
labākais - ahujennais mesidžs, ko viņš nes sev virs galvas un logs pa kreisi apakšā, tas ir tas, kas man tur patīk

tomēr modernajā mākslā vēl ir tāds moments, ka var tev ilgi stāstīt, ko es redzu džeksona polloka vienkrāsainajā gleznā, un tu man varēsi tikpat stāstīt, ko tu tur redzi, nu vai ari neko neredzi :)

universālu patiesību nav
var gleznot, kā gribas, spēlēt mūziku, kā vēlies, gan jau šīs lietas atradīs savu skatītāju vai klausītāju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2010-03-10 14:17 (saite)
Mesidžs un logs ir tas, ko Tu tur redzi (starp citu, kāds ir mesidžs), es domāju - kādas ir sajūtas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?