Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2005-09-23 16:09:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:gaming, mūsu viss

un tikmēr - "Fable", kurā es iemīlējos no pirmā acs uzmetiena.
man sieva teica - kā Morrouvinds, tur mūzika tāda pati. Tiešām, baigi līdzīga, ja kas.
Nav kā Morrovinds. Daudz (es sākumā pat neaptvēru cik daudz) savādāk nekā Morrouvinds.
Un brīnišķīga, brīnišķīga.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]elfz
2005-09-23 17:26 (saite)
Skaisti, jā. Kopumā pat, dikti patika.
Bet, kas man konkrēti nepatika (pamatā viss saistīts ar to, ka tomēr konsoles spēle oriģinālā):
- Lielā karte. OMFG WTF??!!
- respawns (strīdīgs jautājums, gan)
- sievietes, kas tonnām tevī saķerās, un visa minikarte ir pilna ar mazām sirsniņām par ko I couldn't care less - rāva nost iegrimšanas sajūtu;
- drausmā vienkāršība. tik ļoti, ka izstrādātājiem jāķerās bija pie konsoļu iemīļotās mērīšanās krāniņiem, šoreiz boastu izskatā. "A tagad es šo misiju iziešu pliks" - WTF??!! Iziet VISUS boss-fightus ar pirmo reizi - screw you, man.

Man patika tā daļa, kas nākusi klāt PĒC konsoles versijas - pēc pārbrauciena ar kuģi. Tur man jutās labs game designer'a darbs, ar jaukiem paralēlajiem risinājuma veidiem un bez "smieties pie vārda 'lāpsta'" humoriem, kas mazliet krita uz nerviem līdz tam.

Bet, pie orākula, ar rūnām, kas izliktas vārda "YMCA" formā - pasmaidīju :)

Līdz 'gotiku' fīlingam priekš manis tālu nedavilka. Bet varēja.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2005-09-24 02:30 (saite)
visi pārmetumi ir vietā, taču ar laiku pārstāj tos trūkumus ievērot. visvairāk izbesīja laikam karte.
un boastus - nahuj. no sākuma es pat īsti neaptvēru, ko no manis grib :)
respawns - ok. par šo tematu reiz sen ļoti prātīgi izteicās [info]kosmonavtovich, ka "bet tie vilki taču tur dzīvo, populācija".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]elfz
2005-09-24 02:49 (saite)
Njā, ar laiku pārstāj, tas gan.

Mani nepameta sajūta, ka pie paša galvenā spēles dizaina ir strādājuši divi veči, kas katrs centušies raut segu uz savu pusi. Viens bija tas, kas centās padarīt pasākumu par tiešām reāli pamatīgi skaistu un izjūtamu (džīz, tu redzēji, kā vakaram iestājoties sargi apstaigā lukturus un reāli dzēš tos nost?) un otrs bija tas, kurš lika klāt tizlu popsu tādu kā sirsniņas un tamlīdzīgi.

Respawns ir tāds dikti viltīgs jautājums, un tieši saistās ar spēles grūtības sabalansētību. Var atcelt respawnu, un kā icewind dale 1, ja tu esi gājis ar divu (trīs) cilvēku armiju lielu gabalu, tad to bosu, ko nu esi atradis, nāksies močīt, un nāksies izmočīt ar tiem spēkiem, kas Tev ir, pat ja liekas grūti (bet, kā likums, pilnīgi iespējami, mazliet padomājot).
Diemžēl, pateicoties respawnam visu MMORPG sāls, ko esmu redzējis, ir tieši garlaicīga trušu dauzīšana, lai tik paceltu līmeni par dažiem punktiņiem (Guild Wars neesmu redzējis, ceru, ka varbūt tur ir savādāk).

Bet, jā, feiblā respawns nebūt nebija lieta, kas tā baigi kristu uz nerviem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?