spicausis ([info]elfz) rakstīja,
Njā, ar laiku pārstāj, tas gan.

Mani nepameta sajūta, ka pie paša galvenā spēles dizaina ir strādājuši divi veči, kas katrs centušies raut segu uz savu pusi. Viens bija tas, kas centās padarīt pasākumu par tiešām reāli pamatīgi skaistu un izjūtamu (džīz, tu redzēji, kā vakaram iestājoties sargi apstaigā lukturus un reāli dzēš tos nost?) un otrs bija tas, kurš lika klāt tizlu popsu tādu kā sirsniņas un tamlīdzīgi.

Respawns ir tāds dikti viltīgs jautājums, un tieši saistās ar spēles grūtības sabalansētību. Var atcelt respawnu, un kā icewind dale 1, ja tu esi gājis ar divu (trīs) cilvēku armiju lielu gabalu, tad to bosu, ko nu esi atradis, nāksies močīt, un nāksies izmočīt ar tiem spēkiem, kas Tev ir, pat ja liekas grūti (bet, kā likums, pilnīgi iespējami, mazliet padomājot).
Diemžēl, pateicoties respawnam visu MMORPG sāls, ko esmu redzējis, ir tieši garlaicīga trušu dauzīšana, lai tik paceltu līmeni par dažiem punktiņiem (Guild Wars neesmu redzējis, ceru, ka varbūt tur ir savādāk).

Bet, jā, feiblā respawns nebūt nebija lieta, kas tā baigi kristu uz nerviem.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?