es te lasu, ka pie kaimiņzemes spēļu preses un igrožura
atnācis mazs, pūkains zvēriņš un papīra vietā būs diski, kas viss ir lētāk
šajā sakarā es te vispār domāju, kā mainīsies preses industrija
piemēram, sakarā ar interneta aktivizāciju jomā ir aktualizējušies visādi videorevjūzi par datorspēlēm un kinofilmām, bet tikpat aktuāli to varētu darīt ar ziņām - teiksim, ziņu aģentūru darbinieki varētu ievietot savā interneta portālā reālus audiofailus ar intervijām un komentāriem, kurus raksta diktofonā, un būtībā jau pildīt nacionālās televīzijas vai radio funkcijas, utt
reklāmas tirgus? kādā vidē tas ir izdevīgāks?!
reāli ir tas, ka internets spēj piedāvāt daudz plašāku iespēju loku, nekā tradicionālie mediji. tradicionālo mediju nou-hau tagad ir tikai tajā, ka televizora ekrāns ir lielāks par kompja monitoru.