Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2008-02-04 19:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
man te ir viens jautājums cilvēkiem, kas strādā reklāmas biznesā
abstrahējoties no attēlos redzamajiem visiem pārējiem kompozīcijas elementiem (jā, pirmais kas bija - es arī par osvencimu padomāju :)), kāds var man, durakam, paskaidrot, kāda vilka pēc vispār tiek zīmēti logotipi, kurus neviens nahuj nespēj izlasīt, atskaitot, iespējams pašu dizaineri?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andalusia
2008-02-04 20:21 (saite)
tur tachu apakshaa raxtiits-paskaidrots epatage, logotips kalpo lielaakoties kaa vizuaalas nevis textuaalas infotmaacijas avots, reklaamaa logotipus parasti atceras vizuaali, piem. coca cola, uzraxti ar to fontu ko gribi, vienalga visiem praata buus coca-cola, taapat arii sheit nav svariigi kas, ir svariigi kaa, tas ķēpaajums tici vai nee paliek vairaak atminaa, ka tā saturs//

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2008-02-04 20:36 (saite)
lūk, kā parastam lietotājam, manā atmiņa paliek tas, kas ir skaisti uzzīmēts, skaisti uzrakstīts un es saprotu, par ko vispār iet runa. dizainera untumi mani šeit interesē vismazāk.
par kolu - fig jebkurā fontā tu viņu uzrakstīsi, viņi paši šobrīd domā, kādā uzrakstīt un nevar izdomāt, bet tas jau ir pilnīgi cits stāsts, tu noteikti to zini :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andalusia
2008-02-04 23:01 (saite)
teiksim, ka tu esi izņemums, kas pasviitro likumsakariibu// es nedomaaju, ka tas ir dizainera untums, tas ir vnk reklaamas risinaajums, un man jaadzist tomeer, ka diezgan efektiivs// es shobriid vairs neatceros, kas tur bija raxtiits, toties atceros kā? un logotipam jāiesēžas atmiņā tieši pēc ši vizuālā principa//

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-02-04 23:15 (saite)
bet kad tu pati dosies uz veikalu izvēlēties krāsu matiem, tad tev kas būs svarīgi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andalusia
2008-02-05 10:23 (saite)
man būs svarīga pati krāsa. atcerēšos iepakojumu,bet pilnīgi noteikti aizmirsīšu nosaukumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]osinsh
2008-02-04 21:26 (saite)
Tīrākā ūdens demagoģija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]murse
2008-02-04 22:14 (saite)
nu bet nekas jau nav saprotams "tur apakshaa". Pie tam kraasu plankums/plikais ķermis paņem visu uzmanību tā, ka tikai beigās (varbūt) mani to ķeksi un sāc burtot - empathie? eytanasie? wtf? - un atgriezies atkal pie jocīgās melnbaltās apcerēšanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?