Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2008-02-04 19:50:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
man te ir viens jautājums cilvēkiem, kas strādā reklāmas biznesā
abstrahējoties no attēlos redzamajiem visiem pārējiem kompozīcijas elementiem (jā, pirmais kas bija - es arī par osvencimu padomāju :)), kāds var man, durakam, paskaidrot, kāda vilka pēc vispār tiek zīmēti logotipi, kurus neviens nahuj nespēj izlasīt, atskaitot, iespējams pašu dizaineri?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]andalusia
2008-02-04 23:01 (saite)
teiksim, ka tu esi izņemums, kas pasviitro likumsakariibu// es nedomaaju, ka tas ir dizainera untums, tas ir vnk reklaamas risinaajums, un man jaadzist tomeer, ka diezgan efektiivs// es shobriid vairs neatceros, kas tur bija raxtiits, toties atceros kā? un logotipam jāiesēžas atmiņā tieši pēc ši vizuālā principa//

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2008-02-04 23:15 (saite)
bet kad tu pati dosies uz veikalu izvēlēties krāsu matiem, tad tev kas būs svarīgi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andalusia
2008-02-05 10:23 (saite)
man būs svarīga pati krāsa. atcerēšos iepakojumu,bet pilnīgi noteikti aizmirsīšu nosaukumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?