reklāmas pasaulē
vot nekad nebiju domājis, ka jaunā menneen speedstick izmantošana sadzīvē patiesībā ir tik ārkārtīgi sarežģīta operācija
jāaizdedzina vannas istaba, jāievelk tur puskailas sievietes, jātrinas gar sienām...
ļoti atgādina kaut ko no japāņu antīkās pornofolkloras
savukārt, maksimas Galvenais Efektologs izrādījās Liepnieka, Štokija un Ķibilda kolektīvais fotorobots
a es cerēju vismaz uz apkopēju ar slotu, spaini un lupatu
tā vot notiek, kad cilvēkiem nav smadzeņu galvā
rasbainiekam par bārdu reklāmas sfērā taisnība - uz šādiem japiju totēmiem mūsu paaudzei ir no lielā zvanu torņa un pa vējam
iešu pabrokastot
15 minūtes un orks Korsietis būs jūsu rīcībā