MēS vIsI mIrSiM! -
[Recent Entries][Archive][Friends][User Info]
04:38 pm
[Link] | Uzdevumi matenē dažreiz spēj novest līdz histērijai, piemēram, pats paprovē bez kalkulatora atrisināt šitādu te piemēru: 692-193= Bet tikai bez kalkulatora! :DDD e-ech... jauku dienu Tev!
Current Mood: pilnmēness
|
|
|
Es šitādus galvā vienmēr pa daļām, domu gājiens bija 692 - 100 = 592, 592 - 92 = 500, 500 - 1 = 499.
| From: | mamuts |
Date: | April 29th, 2010 - 04:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
O! paprovēšu viņam to ierādīt.
From: | unpy |
Date: | April 29th, 2010 - 04:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Man tas kaut kā šizīgāk sanāk, apmēram (500+192)-(1+192)=499
identiski, 5 sek atrisināju
a nē, nav identiski, man bija 692 - 192 = 500 500 - 1 = 499
From: | unpy |
Date: | April 29th, 2010 - 04:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kur problēma, nesaprotu? Sarežģījumi sākas, ja galvā jāreizina kaut kādi neērtāki divciparu skaitļi:))
| From: | mamuts |
Date: | April 29th, 2010 - 04:46 pm |
---|
| | | (Link) |
|
A trešās klases skolniekam tā šodien iz Milzu Bedre...
nu es kaut kā automātisku dariju tā: 692-200=492, 492+7 = 499 pāris sekundes domāšanas
Uz papīra vai tad nedrīkst? Ar punktiņa pielikšanu, ja atņemamais skaitlis ir lielāks par to, no kura atņem.
| From: | mamuts |
Date: | April 29th, 2010 - 05:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jūs te visi mani šodien kapā iedzīsiet! :DD Tak jau ar visu papīru un punktiņiem! :DDD Iesākumā viņam sanāca 487, tad 409, tad 489, bet 499 nevarēja sanākt nekādā veidā, jo: no 2 nevar atņemt 3, aizņemamies 10 no 9; no 8 (9-1) nevar atņemt 9, aizņemamies 10 no 6. Tā kā mēs vienu jau esam aizņēmušies, tad ir 19 (10-1+10) un tētis runā muļķības... es atkāpos šādas loģikas priekšā un tālāko audzināšanas darbu veica mamma.
| From: | evy |
Date: | April 29th, 2010 - 05:21 pm |
---|
| | | (Link) |
|
hahaha! pareiz pareiz, nogrūž sievišķimto rūpalu - matemātiku augstāko! :D
hmm i has no problems with that...
bet jā, mana metode bi līdzīga tai kas 1. aprakstīta.
| From: | drako |
Date: | April 30th, 2010 - 09:57 am |
---|
| | | (Link) |
|
Man šķiet, ka nav svarīgi vienu noteiktu ciparu obligāti piespiest pareizi izrēķināt.
Viss jau atkarīgs no iemaņām, kādas izveidojas tos ciparus kombinējot turpu un šurbu. Un tādas iemaņas var iegūt rēķinot daudz dažādus, vieglākus ciparus. 13 - 2, 18 + 5, etc.
tas pats elementārais piegājiens 692-192, 500-1
| From: | pepija |
Date: | April 30th, 2010 - 12:58 pm |
---|
| | | (Link) |
|
693-193-1 |
|