MaKo
 
14.-Sep-2006 08:45 pm
Mana epopeja ar ripzāģi iegājusi finiša taisnē!
Noskrūvēju cilindra galvu...

Photobucket - Video and Image Hosting
Zem tās - cilindrs un divi vārsti. Pievērsiet uzmanību gaišajam.

Photobucket - Video and Image Hosting
Cilindrs - ideālā kārtībā, tāpat kā virzulis.
Bet tas gaišas vārsts - iesprūdis un ar kaut ko līdzīgu gaišiem izdedžiem aplipis. Iztīrīju.

Photobucket - Video and Image Hosting
Nu staigā abi vārsti. Saskrūvēju visu kopā - un zāģis rūc! Strādā!

Toties auto karma man ir joprojām nelabvēlīga. Izdevām pāri par 200 ls par ūdenssūķņa, radiatora, dzensiksnas, tās skrituļu remontu - un mašīna noplīsa pie Kažas auklītes vārtiņiem - starteris laikam noklājās.
Comments 
16.-Sep-2006 10:15 pm
Vai tas drīzāk nepaaugstina oktānskaitli?
17.-Sep-2006 12:09 pm
Es īsti nezinu. Tāpēc jau arī meklēju info.

Katraa zinjaa sajuuta bija smiekliiga, ieraugot,, ka tas dzelzis ir vecs apakshvaarstu 4-taktnieks nevis 2-taktnieks.
17.-Sep-2006 02:19 pm
p.s. tagad, škiet, ir pazudusi dzirkstele. Taisos nopirkt jaunu sveci.
18.-Sep-2006 10:17 am
No 76 benzīna varēja dabūt 93šo pielejot nedaudz etilēna.
Kaut kur lasīju, ka antīko automašīnu īpašnieki pazemina oktānskaitli 93 šajam benzīnam pielejot petroleju. Tik kur to izrakt gan nezinu.
18.-Sep-2006 10:54 am
Tā vispār ir laba doma - pa antīko vāģu fanu lapām pameklēties..
This page was loaded Nov 22. 2024, 10:00 pm GMT.