Mana epopeja ar ripzāģi iegājusi finiša taisnē!
Noskrūvēju cilindra galvu...

Zem tās - cilindrs un divi vārsti. Pievērsiet uzmanību gaišajam.

Cilindrs - ideālā kārtībā, tāpat kā virzulis.
Bet tas gaišas vārsts - iesprūdis un ar kaut ko līdzīgu gaišiem izdedžiem aplipis. Iztīrīju.

Nu staigā abi vārsti. Saskrūvēju visu kopā - un zāģis rūc! Strādā!
Toties auto karma man ir joprojām nelabvēlīga. Izdevām pāri par 200 ls par ūdenssūķņa, radiatora, dzensiksnas, tās skrituļu remontu - un mašīna noplīsa pie Kažas auklītes vārtiņiem - starteris laikam noklājās.
Katraa zinjaa sajuuta bija smiekliiga, ieraugot,, ka tas dzelzis ir vecs apakshvaarstu 4-taktnieks nevis 2-taktnieks.