Adon ([info]lord) rakstīja,

Entry tags:par mani

par 2017
Janvāris
1. - 2. janvāris: Jaunais gads sagaidīts Lahti pilsētā Somijā, vēl līkums - Jivaskila, Nokia, Tampere, iemesta actiņa Espoo, prāmis no Helsinkiem uz Tallinu, naksnīgā Tallina un uz mājām.
14. janvāris: Rāzna, Lielais Liepu kalns, Dagda, Krāslava
31. janvāris: es publiski izsaku savu neapmierinātību par Latgales kongresa simtgades memoriāla būvi Rēzeknē, bet maijā jau memoriāls ir atklāts. Rēzekne pamazām sāk atgādināt kapus.
Janvāri aktīvi aizsāku pētīt pilsētas un tās infrastruktūras un attīstības vēsturi.

Februāris
Turpinās aktīva Rēzeknes vēstures pētīšana, tiek lasītas tonnas materiālu un rakts, rakts, rakts. Kas sākotnēji paredzēts, kā bloga ieraksts, apjoma ziņā sāk sasniegt kārtīgas brošūras apjomus.
Vinnēju pilsētas kultūras un tūrisma projektu konkursā, būs ar lielā izmēra kameru uz stikla jābildē pilsētas skati un jādrukā par atklātnēm. Ļoti drīz nožēloju, ka esmu vinnējis šo projektu, sevišķi tāpēc, ka lielā izmēra kamera manā rīcībā ir nonākusi pirms mēneša un vēl īsti apieties, nerunājot par veiksmīgu rezultātu sasniegšanu, es neprotu.
Regita nevinnē projektu par vienreizējo kameru izdalīšanu pilsētā pazīstamiem cilvēkiem un 'savas' pilsētas iemūžināšanu. Nolemjam finansēt paši. Projekts ir ievilcies turpinās vēl šobaltdien.
19. februāris: Tūja, Tūjasmuiža, Cēsis

Marts
Turpinās pilsētas vēstures pētīšana un bildēšana gan priekš šī ieraksta gan priekš atklātņu projekta.
26. marts: brauciens ar smailītēm pa Rēzeknes upi

Aprīlis
Turpinās pilsētas vēstures pētīšana un bildēšana priekš atklātņu projekta.
1. aprīlis: Latgales baznīcu tūre - Ozolmuiža, Ciskādi, Prezma, Rozentova, Zosna, Kaunata, Brodaiža, Rundēni, Vecsloboda, Pasiene, Zilupe, Briģi, Raipole, Istalsna, Ņukši, Stoļerova
4. aprīlis: uzkāpu kādā no Rēzeknes nomales katlumāju skursteņiem, lai nobildētu Rēzeknes panorāmu, bija bailīgi, bet ļoti skaisti
8. aprīlis: Pārgājiens apkārt Saukas ezeram no Lones. Apmeklēta Sauka. Iepazīšanās ar augšzemnieku dialektu un pārdomas par to, kur Endzelīns ir aizšāvis greizi klanoties Ulmaņa un tautiskās mitoloģijas priekšā.
12. aprīlis: Parīze
13., 14. aprīlis: Porto
15. aprīlis: uzsākam Camino de Santiago, izvēlamies kapliču kāzām
15. - 22. aprīlis: Porto, Povoa de Varzim, Esposende, Viana do Castelo, Carreço, Caminha, Vila Nova de Cerveira, Valença, Mos, Redondela, Pontevedra, Caldas de Reis, Herbon, A Picaraña, Santiago de Compostela
22. aprīlis: Vigo Spānijā
23. aprīlis: Porto
24. aprīlis: Londona
30. aprīlis: Rīga

Maijs
Turpinās pilsēta vēstures pētīšana, tiek pabeigts atklātņu projekts un iesniegts drukai.
1. maijs: Māsa slepeni sarakstās ar savu līgavaini, lai jūnijā laulātos baznīcā - tur gan klāt es nebūšu, bet šeit mēs ar Regitu esam liecinieki. Sarakstīšanās Dundagas pils parkā un braucam ceļojumā.
1. - 2. maijs: Rīga, Dundaga, Pedvāle, Kuldīga, Liepāja, Karosta, Kuršu kāpa (Nida, Juodkrante), Klaipēda
11. maijs: 1. izdevies šķidrā kolodija 13x18 centimetru negatīvs uz stikla, fotogrāfijā sākas jauns etaps
13. maijs: Kalkūne, Daugavpils, Červonka, Špoģi
16. maijs: Uzvelkam buras, sākas burāšanas sezona Rāznā
18. maijs: Publiski pukstu par debilajām Rēzeknes info stellām, kas atgādina Šreku un nekādi neiederas pilsēta ainā... ļaudis pavelkas, bet, protams, viņas vēl 100 gadus stāvēs.
19. maijs: Aldis Pūtelis Rēzeknē stāsta par latviešu pagānismu, tautas vēsturi un ko mēs zinām par tautasdziesmām, mitoloģiju un tautas vēsturi. Un protams, izrādās, ka nezinām mēs itin neko.
20. maijs: Kopā ar Aldi dodamies putnu vērošanas braucienā uz Lubāna ezeru.

Jūnijs
3. jūnijs: Gulbene, Velēna, Smiltene, Valmiermuiža, Burtnieki, Matīši, Mazsalaca, Cēsis, Limbaži (metālopera Kurbads - vilšanās)
4. jūnijs: Vējiņu pazemes ezeri, Straupe, Salacgrīva, Ainaži, Pērnava
15. - 26. jūnijs: Darba izbrauciens: strādājam Lisabonā, laukā 40+ grādi, mocība
20. jūnijs: Santarem
21. jūnijs: Sintra, Cabo da Roca
25. jūnijs: Arrabida, Setubal

Jūlijs
7. jūlijs: Degumnieku aviācijas festivāls - pirmoreiz lidoju ar četrvietīgo lidmašīnu, Lubāna ezers no putna lidojuma izskatās pēc purva
11. jūlijs: Pārgājiens Gaigalava - Īdeņa - Nagļi, Garanči, Gaigalava, kaut kas nedaudz vairāk par 40 km kopā
13. jūlijs: Preiļi
29., 30. jūlijs: Lietuvas un Baltkrievijas brauciens - Višķi, Kulionys, Eiropas ģeogrāfiskais centrs netālu no Viļņas, ciems Četrdesmit tatāri (Keturiasdesmit Totoriu), Paulavos respublika, Turgeliai, Lietuvas apendicīts Baltkrievijas teritorijā (Dieveniškes, Milkūnai, Norvilišķi), Grūtas, Druskininkai, Grodno un tās apkārtne Baltkrievijā, Belostoka un Augustova Polijā

Augusts
2. augusts: Rāznā kopā ar Dienas žurnālistiem nonākam vētrā, vēja ātrums sasniedza un, iespējams, pārsniedza 25 m/s, mēs bijām pilnās burās. Bija interesanti.
11. augusts: sarakstījāmies Rēzeknes dzimtsarakstu nodaļā un ar māsu un viņas vīru devāmies uz Lietuvu
11., 12. augusts: Malta, Puša, Lociki, Zarasi, Salakas, Ignalina, Palūše, Ginuciai, Visagina
21. augusts: dodamies ar radiem un priesteri uz Porto, lai 24. augustā salaulātos nelielā kapličā okeāna krastā
23. augusts: Aveiro
24. augusts: gredzens pirkstā
25. augusts: ar lieciniekiem (māsu un viņas vīru) dodamies kāzu ceļojumā uz Majorku
25.-27. augusts: Majorka: Palma, Serra de Tramuntana (Deia, Port de Sóller, Valldemossa), Alcúdia, S’illot, Cuevas del Drach, Far del Cap Salines
27. augusta vakarā pametam savus lieciniekus Majorkā un dodamies uz Spāniju
27. augusts - 4. septembris: Seviļa, Gibraltārs, Malaga, Granada, Murcija, Kartāga, Alikante, Valencija, Peniskola, Barselona

Septembris
Pamazām sāku atsākt darboties laboratorijā, kur visu vasaru neesmu bijis, iet lēnām un nevaru īsti atrast fokusu savām darbībām, bildēšana ir pilnībā palikusi novārtā
9. septembris: braucu uz Zarasiem sagaidīt Regitu un kamēr gaidu autobusu, sanāk apstaigāt pilsētu. Pēc tam sanāk aizbraukt uz ūdensdzirnavām turpat netālu, kur joprojām maļ miltus.
30. septembris: Dricāni un Pilcenes baznīca

Oktobris
6. oktobris: Ikšķile, Rīga
7. oktobris: Čiekurkalns, Jugla, Cēsis, Strenči, Seda, Viļjandi, Rakvere, Hara zemūdeņu bāze, Tallina
8. oktobris: Türisalu krauja, Ūdenskritums uz Keila upes, Ämari lidotāju kapi, Rummu nogrimušais cietums, Haapsalu, Ungru muiža

Novembris
5. novembris: Šķaune, Meikšāni, Vecslabada, Ludza
18. novembris: Malnava, Kārsava, Viļaka
19. novembris: Priekuļi, Rouge Igaunijā, Pjahni, Lielais Munameģis, Tartu, Narva
20. novembris: Narva - Joesu, Silamjāe, Toija, Valastes ūdenskritums, Pjuhticas sieviešu klosteris Kjūremjāē

Decembris
2. decembris: Pirmā bilde (uz fotopapīra) ar 20x25 centimetru formāta kameru
18. decembris: pēdējoreiz sezonā izejam Rāznā, sanāk lauzt ledu, lai tiktu laukā no līča, līcis jau ir aizsalis
25. decembris: Suvalki, Belostoka, Ļubļana
26. decembris: Ļvova, Ternopila, Hmeļnickij, Vinnica
27. decembris: Žitomira, Kijeva
28. decembris: Slavutiča, Černihova
29. decembris: Kijeva
30. decembris: Černobiļa, Pripjata, Černobiļas AES, Černobiļa 2, Rivne, Lucka
31. decembris: Sagaidām jauno gadu Lodzā

Nu, un kāds būs nākamais gads varu tikai minēt. Izskatās, ka jūlijā dodamies līdz februārim uz ASV, Lieldienās ir doma aizbraukt nelielā ekspedīcijā pa Krieviju, bet ja neizdosies, varētu paieties kādu Camino de Santiago vai apmeklēt Grieķiju vai Karpatus. Plānu ir daudz, naudas un laika - kā parasti trūkst.

Cibā sanāk retāk rakstīt, rokas par īsu, par piedzīvojumiem parasti rakstu savā ceļojumu blogā EsEju, ja nu kādu kaut kas interesē.

(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

[info]melora
2018-01-04 06:18 (saite)
Bagātīgs gads :D Un apgredzenots Lords!

Uz ASV darba darīšanās vai izklaidēsies pa redneku valstību pusgadu?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

[info]lord
2018-01-04 11:44 (saite)
Regita brauc praksē, es izklaidēties pa redneku valstību, nelaist taču jaunu sievu uz pusgadu vienu pašu projām :D un... izskatās, ka šobrīd jau runa sāk iet par ilgāku periodu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)