lauska ([info]lauska) rakstīja,
@ 2009-05-31 21:43:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vispār jau man steidzami jāizdomā super-mega-giga ģēniāls plāns, kā trešdien vēstures eksāmenā nošpikot, piemēram, to, ka Strazdumuižas pamiers ir noslēgts 1919. gadā, nevis viduslaikos, kā man līdz šim likās, jo pirmā asociācija ar muižu, saprotams, ir nabaga zemnieki, kas mūžam kādam parādā klaušas. Varbūt kādam no Jums ir ideja?

P.S. Uzvilkt svārkus un aprakstīt augšstilbus vai uzrakstīt uz rokas laikam šoreiz nederēs - uz galda drīkst būt tikai, zīmulis, pildspalva un dzēsene. Ai, un vēl, protams, šokolāde un minerālūdens.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]tie_puteksni
2009-05-31 21:58 (saite)
Es savlaik darīju tā. Izpetīju telpu, kura norisinājās kontroldarbs un tad piešķiru priekšmetiem nozīmes. Piemēram, paskatoties uz pulksteņa ciparnīcu es kādam noteiktam ciparam iedevu konkrētu gada skaitli. Piemēram, 12 - tas nozīmēja 1912. gadu. Vai izskaitīju solus, kuros sēž skolēni. Tas apzīmēja, teiksim, kara gadus. Vai savilku uz burtnīcām strīpiņas, kuru skaits/reizinājums/utt. apzīmēja atkal ko citu. Pirmie burti uz kādas grāmatas vāka, kura atradās uz skolotājas galda - deva atmiņas atsvaidzinājumu par kādu personu, ar līdzīgiem iniciāļiem. Visgrūtākais ir atcerēties to, kur jāmeklē atbildes. Tas laikam der tiem, kuriem ir pienācīga atmiņa, bet slinkums to pielietot mācoties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]lauska
2009-05-31 23:35 (saite)
oho, cik oriģināla pieeja! atzīšos, ka es pati tiktāl nebūtu aizdomājusies, visveiksmīgāk varētu to ideju par pulksteni pielietot. milzu paldies Tev! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?