lasitajs ([info]lasitajs) rakstīja,
@ 2020-07-14 21:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Eh, lai iet vēl viens.
Pie Mālera Devītās pēdējā akorda (Re-bemol mažora trijskanis) ir rakstīts "ersterbend" – mirstot. Leonards B. mirst 26 sekundes.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mazaa_mija
2020-07-14 21:42 (saite)
ieliec vizmaz linku! mēs arī gribam

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]lasitajs
2020-07-14 21:47 (saite)
Diemžēl tā pa īstam nevaru parādit, jo

ieraksts ir šis:
https://www.idagio.com/recordings/25346100?utm_source=pcl

Bet pilnībā dzirdams tikai abonentiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]simamura
2020-07-15 02:41 (saite)
Bernsteina Mālera interpretācija ir tāds kā kvīru moments. To var ņemt vērā, bet var arī neņemt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]lasitajs
2020-07-15 09:21 (saite)
Kas ir kvīru moments?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]simamura
2020-07-15 12:14 (saite)
tikai tagad izlasīju tavu iepriekšējo ierakstu, un tur tu pats to spoži apraksti. Queer, ja nu kas, nav homo, bet viss "nepareizais" un nenormatīvais, un par spīti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lasitajs
2020-07-15 12:29 (saite)
Ā, hmm.
Manis lasītais un dzirdētais protestē pret B. interpretāciju novietošanu nenormatīvo plauktiņā. Pēc M. nāves viņš tika spēlēts ļoti maz (Bruno Valters un tad vēl mazliet), savukārt tieši Bernsteins ir tas, kurš Māleru izvilka gaismā sešdesmitajos gados, uz 100. dzimšanas dienu. Bernsteins iezīmē pagriezienu Mālera mūzikas uztverē, līdz ar to nosaka toni šīs mūzikas interpretācijai 20. gs. otrajā pusē..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?