lasitajs ([info]lasitajs) rakstīja,
@ 2019-10-27 00:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
"Dieviņš pillā".
Lai kā cienu aktrisi, nevar pusotru stundu nospēlēt tikai ar tipāžu. Tam vajadzīgs arī tēls un tā attīstība. Šeit vienīgā attīstība bija piedzeršanās. Minētās izrādes režisors reiz minēja, ka svarīgākā teātra režisora īpašība esot laba gaume. Streipuļošanas aina bija totāli bezgaumīga: aktrise G.Z. gāžas gultā, krīt no tās ārā, apgāžas uz taburetes, kājas pa gaisu, ha ha ha, es nevaru, cik labs teātris.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]lasitajs
2019-10-27 11:12 (saite)
Es pat nedomāju naratīvu (lai gan, piekrītu, tā varētu noprast no mana ieraksta).
Drīzāk, ka paņēmienu vienveidība notrulina un, vismaz manā gadījumā, bloķē teksta uztveri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dardenne
2019-10-27 11:21 (saite)
Es pasen redzēju, man nolasījās, ka izrāde būvēta uz pretmetiem - sakrālais/profānais, gaisma/tumsa, augstais/zemais, varbūt, ka arī gaumīgais/bezgaumīgais nolasījās. Nu tāpēc jau man intersanti, ka dažādi lasījumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?