lasitajs ([info]lasitajs) rakstīja,
@ 2018-01-09 18:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
doma, kas jāapdomā:
kopš fin de siècle lielos vilcienos var domāt par diviem virzieniem akadēmiskajā mūzikā: impresionismu un ekspresionismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kants
2018-01-10 11:17 (saite)
na, tieši tā es sapratu; tas vairāk par tendenci, ka piemēram, soc.reālisma skaņdarbos tiek vairāk izmantoti izteiksmes līdzekļi, kas atbilst impresionisma virzienam un taml.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lasitajs
2018-01-10 11:26 (saite)
lūk, teorija sadūrās ar problēmu.
soc. reālismam raksturīga diatonika, skaidra tonāli skaņkārtiskā funkcionalitāte (kas savukārt, nav raksturīga ne impres ne expres).
soc. reālisms drīzāk tad būtu tautas mūzika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kants
2018-01-10 14:08 (saite)
tad sanāk, ka PSRS akadēmiskās mūzikas nebija:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kants
2018-01-10 16:49 (saite)
vismaz ap laika vidu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lasitajs
2018-01-10 18:25 (saite)
es to laiku mūzikā ļoti slikti pārzinu.
bet, piemēram, Šostakovičš pēckara laikā, lai gan rakstīja "Mežu dziesmu", veltītu Lielajam Dārzniekam, blakus tam nodarbojās ar kvartetu rakstīšanu, kuri, kā kamermūzika, netika pakļauti sīvai cenzūrai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?