Kuģis - [entries|archive|friends|userinfo]
Kuģis

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jan. 2nd, 2007|10:24 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Bet ja tā godīgi - priekš kam mums tā Abrene vajadzīga? Skaidri saprotams, ka mēs to nedabūsim atpakaļ no Krievijas nedz šodien, nedz pārskatāmā nākotnē. Ja jau Krievija visai stingri liek mīksto uz Japānas brēcieniem pēc Kuriļu salām, tad kāpēc, lai viņi ņemtu vērā mūsu pretenzijas uz Abreni? Tomēr, nē - vietējie tūdaliņi par visām varītēm grib dabūt Abreni atpakaļ! Tas nekas, ka īsti mums nav nedz nepieciešamās investīcijas, nedz resursi, lai to reģionu attīstītu. Nopietni - ko tieši latvji darīs tajā Dieva aizmirstajā zemes pleķīti, kur valda vēl lielāks bezceris nekā Preiļos vai Alūksnē? Vēl jo vairāk, ka labāk naudu liekam Latgalē, kur tik tiešām ir nepieciešams sekmēt attīstību, ceļus utt.

Man, goda vārds, nav izprotama šī brēkāšana - Abrene, Abrene, Abrene. Parakstam to robežlīgumu un beigta balle - Latviju jau tā pat drāž ar apskaužamu pastāvīgumu Eiropa par nesakārtotajām robežlietām. Es ļoti ceru, ka ar ārlietām saistītie cilvēki (Pabriks kā ministrs un Andris Bērziņš kā Saeimas ārlietu komisijas vadītājs) uzņemsies šo _it kā_ nepopulāro lēmumu un beizot noslēgs to nolāpīto līgumu un neskries pakaļ latvietis vulgaris brēcieniem.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]maris
Date:January 2nd, 2007 - 10:37 am
(Link)
Mums tā Abrene tak nahuj nav vajadzīga.
[User Picture]
From:[info]fleur
Date:January 2nd, 2007 - 10:39 am
(Link)
nerunā mūsu visu vārdā;)
nu man jau ar vinju nevajag:)
[User Picture]
From:[info]kugis
Date:January 2nd, 2007 - 10:40 am
(Link)
Varbūt viņš par savu ģimeni runāja? Varbūt viņam bija konference bija ģimeniska par tēmu "Abrene - vajag vai nevajag?"
[User Picture]
From:[info]maris
Date:January 2nd, 2007 - 10:42 am
(Link)
Bija, bija!
Intelektuāli pasēdējām, paspriedām, nobalsojām, izlasījām visas grāmatas un nesagaidot salūtu gājām gulēt! :D
[User Picture]
From:[info]maris
Date:January 2nd, 2007 - 10:41 am
(Link)
Nu es ar to biju domājis, mūs ar kaķi! :D
[User Picture]
From:[info]fleur
Date:January 2nd, 2007 - 10:48 am
(Link)
kaķis arī lasīja grāmatas?;)
[User Picture]
From:[info]maris
Date:January 2nd, 2007 - 10:49 am
(Link)
Nuja. Savējos bukletus.. :D
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:08 am
(Link)
pilnīgi pievienojos šim viedoklim. kā runā, Abrenē dzīvo krievi bez mazākā sakara ar Latviju un tur neesot ūdens, ko padzerties. priekš kam valstij, kurā tā jau šobrīd teritorijas ir pārpārēm, nepieciešams šāds pizģec, nezinu.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:19 am
(Link)
valsts pagaidām nevienā brīdī nav iepīkstējusies, ka gribētu Abreni atpakaļ

neliela problēma ir tur, ka skatoties pēc satversmes un likumiem tādu cilvēku, kurš parakstītu līgumu, ar kuru Latvija zaudē daļu no savas teritorijas, varētu ietupināt uz 15 gadiem, bet nu tas būtu sīkums

cita lieta ir tāda, ka ir reāli dzīvi cilvēki vai viņu mantinieki, kuriem savulaik piederēja zeme un mājas, kas tagad ir tur. ja viņu kaimiņiem, kas dzīvoja drusku uz rietumiem, zeme ir atdota privātīpašumā vai samaksātas kompensācijas, tad šiem nav nekā, jo teritoriju okupējusi cita valsts, kas īsti taisnīgi nav
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:21 am
(Link)
lai gan, nē, paskatījos Krimināllikuā - tikai līdz pieciem gadiem:

83.pants. Aicinājums graut Latvijas Republikas teritoriālo vienotību

(1) Par publisku aicinājumu graut Latvijas Republikas teritoriālo vienotību, tas ir, Latvijas Republikas Satversmē neparedzētā veidā atdalīt kādu Latvijas Republikas teritorijas daļu, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar naudas sodu līdz piecdesmit minimālajām mēnešalgām.

(2) Par organizatorisku darbību, kas vērsta uz Latvijas Republikas teritoriālās vienotības graušanu, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz pieciem gadiem vai ar naudas sodu līdz simt minimālajām mēnešalgām.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:23 am
(Link)
btw, [info]kugis riskē dabūt līdz trim gadiem
From:[info]makmerfijs
Date:January 2nd, 2007 - 01:47 pm
(Link)
Diletantiskie pravu kačātāji..... It kā Abrene patreiz būtu Latvijas sastāvā.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:29 am
(Link)
kādas savas teritorijas? Abrene šobrīd nav Latvijas teritorija!
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:30 am
(Link)
uz kāda dokumenta pamata tu tā spried?
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:39 am
(Link)
es spriežu no reālās situācijas. neviens šeit, varbūt izņemot NSS radošo kolektīvu, nebūtu pret atteikšanos no Abrenes. un nevienu neiepiļītu cietumā uz 15 gadiem. ja likums ir debīls, tad jāievieš izņēmumi.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:40 am
(Link)
tur jau tas joks - iedomājies referendumu, kurā latvijas pilsoņiem būtu jābalso - atdot abreni vai neatdot? esi pārliecināts, ka vairākums nobalsotu pragmatiski?
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:47 am
(Link)
labs jautājums, protams :)
bet es domāju, ka valdības viedokļa PR's pārsvērtu nacionāli noskaņoto spēku PR'u. a bez tā neviens referendums nav un nebūs.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:49 am
(Link)
PR maksā naudu, turklāt neesmu pārliecināts, vai mūsu vēlētājs labprāt neiegrieztu valdībai arī tad, ja abrene viņam pofig
From:[info]nulle
Date:January 2nd, 2007 - 11:53 am
(Link)
vēlēšanās baigi iegrieza, ne :)))
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:55 am
(Link)
nu, tāda haļava vienreiz mūžā gadās
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:56 am
(Link)
ja nepaskopojas uz šo pašu PR un atdod to normālās rokās, tad problēmām nevajadzētu rasties. bez tam runa ir par naudu visu laiku - tas ir ieguldījums fjūčeram. un tas būtu saprātīgs ieguldījums, iegulda te jau arī daudz pamatīgākos murgos, un nekas. es no sava radu un paziņu loka vismaz nezinu nevienu, kuram būtu pārdabiskas ilgas pēc Abrenes zemes.
[User Picture]
From:[info]bez4pieci
Date:January 2nd, 2007 - 11:47 am
(Link)
'reālā situācija' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:32 am
(Link)
ja līdz šim vēsturē nav atrodams brīdis, kad Abrene būtu atdalīta no Latvijas Satversmē paredzētajā kārtībā, tad šī ir latvijas teritorija - okupēta un citas valsts jurisdikcijā, bet visādi citādi vienalga mūsējā
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:33 am
(Link)
par to varētu runāt, ja kāda starptautiskā tiesa pierādītu okupācijas faktu, bet tā, kā tas nav noticis, ir taču absurdi par to runāt - tas, ka mēs tā uzskatām, nenozīmē pilnīgi neko. lūk, samierināties ar krieviem, un no iegūtajām dividendēm samaksāt mantiniekiem kompensācijas - tas taču ir daudz normālāks risinājums, piekrīti.
[User Picture]
From:[info]starro
Date:January 2nd, 2007 - 11:34 am
(Link)
protams. ja es atņemu tev tavu datoru, tad tas vairs tavs. vsjo, pojezd ušol
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:43 am
(Link)
vai maciņš, ko zaglis tev izvilcis tramvajā - pirmkārt, tas vairs nav tavs, jo neatrodas tavā kabatā otrkārt, prasīt atpakaļ arī stulbi, jo tas sen jau tukšs
[User Picture]
From:[info]starro
Date:January 2nd, 2007 - 11:23 am
(Link)
ne jau tā teritorija ir vajadzīga, bet kompensācijas par okupācijas nodarītajām sekām visā valsts teritorijā, saskaņā ar starptautiskajām tiesībām. tiklīdz kā noslēdz robežlīgumu, tā incidents izsmelts - neviens nekam neko nav parādā. Ņemot vērā, ka Vācija ik pa brīdim piķo kādam, tad precedents ir. Ir tādas nācijas, pat valstis kartē, kur apbižotā statuss ļauj normāli pelnīt. Tiesa, viņus par to arī neviens nemīl, bet kas par to ja bizness plaukst.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:28 am
(Link)
bet to neviens un nekad nemaksās! un labāk ir nokārtot tiešām visus šos robežlīgumus uzreiz, nevis drātēties ar visām šīm ekonomiskajām sankcijām un sazin ko vēl - tas ir vienkārši neizdevīgāk! ekonomiski neizdevīgāk! tas ir neizdevīgāk uzņēmējiem kaut vai, kas, savukārt, maksās nodokļus valstij! čuvak, kāds tas ir bizness?
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 11:31 am
(Link)
tas viss ir skaidrs, bet likums paliek likums
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:January 2nd, 2007 - 12:09 pm
(Link)
31.decembrī, lidostas «Rīga» robežkontroles punkta robežsargi aizturēja Latvijā ieceļojušu 1976.gadā dzimušu Izraēlas pilsoni.

Viņu jau kopš 2005.gada janvāra par izspiešanu meklēja Vācijas tiesībsargājošās institūcijas.
From:[info]divi_g
Date:January 2nd, 2007 - 11:19 am
(Link)
Vai tad Abrene tā robežlīguma sakarā bija vienīgā problēma? Kā tur bija ar atsauci uz 1920.gada miera līgumu, lai pierādītu, ka 39.-40.gads bija prettiesiski?
[User Picture]
From:[info]starro
Date:January 2nd, 2007 - 11:30 am
(Link)
ES kompensācijas maksājumi ir par katru hektāru, tā summa nāktu klāt, nevis būtu jāatņem no citiem.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 11:49 am
(Link)
tātad tu uzskati, ka tas būtu izdevīgāk?
[User Picture]
From:[info]starro
Date:January 2nd, 2007 - 12:00 pm
(Link)
es uzskatu, ka tā zeme ir jāpārdod Krievijai. Nevis vienkārši jāatsakās. Integrēšanai valstī tas kumoss ir par lielu un sausu - bez uzdzeramā nevarēs sagremot - visas tās sociālās problēmas toč nav vajadzīgas.
Un tāds dīls - šprotu tirdzniecība pret abreni nav loģisks ne no viena viedokļa. Tur nav nekādu garantiju, nav sviru izpildes nodrošināšanai. Otrkārt, netaisnīgs pret piem. mencu kūpinātājiem.
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 12:17 pm
(Link)
nē, nu tu ķeries pie vecā. krievu vietā tu maksātu kaut kādai latvijai par zemi, kur nekā nav? domā, viņiem pašiem viņu baigi vajag, nu varbūt izņemot tradicionālo impērijas teritoriālo paplašināšanos? ja tā nebūtu, viņi paši piemaksātu latvijai par abrenes savākšanu atpakaļ. un tas nav dīls ar šprotēm. krievijā valsts institūcijas nosaka visu - tām drīz būs visi energoresursi, valstij drīz piederēs visi lielākie uzņēmumi. bet mums diemžēl nāksies atrasties visai trīsdomīgā situācijā ar krieviem, ES un štatiem, piedevām virs galvas lidinās NATO ļotenes. un diršanās par pilsētu, kuru nevienam šeit nevajag - tas jau paliek stulbi. Ja ir skaidri zināms, ka nekā nebūs. Vot, tu pats visu saproti, bet tagad iecērties par vietu, kas tev vispār neinteresē.
[User Picture]
From:[info]kugis
Date:January 2nd, 2007 - 12:46 pm
(Link)
+1
From:[info]divi_g
Date:January 2nd, 2007 - 01:03 pm
(Link)
Vispār nav gluži tā, ka tur nekā nav, tur ir liels dzelzceļa mezgls, kura dēļ arī savulaik tas pleķis tika pagrābts Latvijai ;)
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:January 2nd, 2007 - 01:11 pm
(Link)
jā, bet tas jau nemaina lietas būtību
[User Picture]
From:[info]dont
Date:January 2nd, 2007 - 12:42 pm
(Link)
Arī man tāds pats viedoklis. Kad no liek patriotismu un emocijas maliņā, tad redzi, ka tas nav tā vērts, kaut abidna tik un tā, ka to mūsu mazo pleķīti vēl un vēl samazina, ik pēc kara. Nu lai tak tā Krievzeme - PSRS mantotāja ņemas ar to pleķīti mūsu zemes, nolaida līdz kliņķim, tad lai kopj vai palaiž vispār pakaļā!!!