Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Man patīk kalsni un muskuļoti ķermeņi, reizēm ar skaudību (kurai dīvainā kārtā pat nepiejaucas seksuāla iekāre) vēroju uz ielas vai parkos skrienošos vīriešus, viņu stiegrainos apakšstilbus, viegli iezīmētos bicepsus, to dizainisko vienkāršību, kas ļauj attīstīt daudz lielāku ātrumu nekā es jebkad varēšu, pacelt lielākus smagumus nekā es jebkad varēšu. Protams, auglīgāk būtu nevis apcerēt, bet pašai paņemt hanteles, vai uzvilkt krosenes un sajust kaut mazu daļiņu tās brīnišķās sajūtas, kad muskuļu šķiedras nospriegojas, kad plaušās ieplūst skābekļa papilddeva, galu galā - kad tu piepeši apjaut, ka vari izdarīt daudz vairāk nekā pirms pusgada, vai mazliet vairāk nekā pirms mēneša. Pasaulē ir maz kā pievilcīgāka par spēku, ātrumu un veiklību, un es ar nelielu nīgrumu domāju par sava ķermeņa ierobežotību šajā ziņā (jā, protams, esmu pārāk maz darījusi arī esošo iespēju izkopšanai, mea culpa, mea culpa).
Un īsti pat nesaprotu, kādus "trauksmainus, iracionālus spēkus manī" uzrunā šī intīmās higiēnas piederumu reklāma, taču skatos to atkal un atkal, lai gūtu mazliet sirdsmiera un  iedvesmas.
  • Tas video ir skaists. Brutāli, naturāli skaists.
  • ļoti skaista reklāma, par lietu
  • mhm, parakstos zem katra vārda, izņemot intīmās higiēnas reklāmu.

    Re, kā tie tievie spriņģo ar lielāku ātrumu nekā es jebkad, mea kulpa un tā tālāk :)
  • :)) Jancīga reklāma. Ļoti kvalitatīva, protams, un visu cieņu autoriem - ļoti smalki uzķēruši to noti, nu, to sevis pārvarēšanas varoņdarbu, kā jūtas kuslākas un ne tik ļoti kundzītes(un ne tikai kundzītes), kad ir izgājušas izskriet to vakara riksi vai sevi pierunājušas uz citām fiziskām aktivitātēm.

    Aizdomājos, vai kādus produktus šitā vīriešiem mēdz reklamēt, ātrumos šķiet, ka nē, nav jau arī nekā tāda pielīdzināma, ko šitik skarbi vajadzētu pasniegt.
    • Nav jau nekāda īpaša iemesla tik skarbi pasniegt tieši attiecīgo produktu - pirktu šā vai tā, jo iztikt bez tāpat nav iespējams. Ari zīmola izvēles kritēriji būs pavisam citi nekā reklāmas vēstījums.
      • Kā ta nav iemesla, pārdošanas veicināšana ir gana labs iemesls :) Par vēstījumu - tur jau ir tas tik ļoti precīzais mārketējums, formula "acimredzamas ciešanas=skaisti", domājams, īsti nestrādās uz gana plašu vīriešu auditoriju, kuri Tiešām zin, kā ir riktīgi dabūt pa muti, pēc tam pa saules pinumu un vēlreiz pa muti, tā lai asinis šķīst. Nu, es neriskētu. Kamēr sieviešu auditorijai - brīvi. Un, nē, šito nesaku tālab, ka šovinists, bet tālab, ka izbijis reklāmists.
        • Manuprāt, te galīgi nav stāsts par to, ka "ciešanas ir skaisti", drīzāk par to, ka "mērenas sāpes un asinis, kā piemēram, nobrāzti ceļgali, pirkstgali vai mēnešreizes nav iemesls sevis žēlošanai un nepadara tevi par vārgu tizleni".
          • Par to jau stāsts, ka tas, kas tur ir attēlots, nav mērenas, bet gan pamatīgas sāpes.
            • Tas ir mājiens uz it kā ļoti atšķirīgajiem vīriešu/sieviešu sāpju sliekšņiem?

              (OK, man nav sists pa saulīti, bet es zinu, kas ir kritienā pārsists deguns un lūpa, kalnos kāpjot noberzti pirkstu kauliņi, nobrāzta āda visā apakšdelma garumā u.c. klipā redzamās traumas. Nekā skaista, bet paciešami un adekvāta maksa par to, ka kaut ko vari izdarīt.)
              • Sāpju sliekšņi arī esot atšķirīgi, it kā ir taču kaut kādi tur pētījumi veikti. Es vairāk par psiholoģisko(a varbūt pārāk mākslinieciski izskaistināto), tur, kur redzi vienkāršu nobrāzumu uz apakšstilba, redzu 2. pakāpes apdegumu, kādu var dabūt, šļūcot pamatīgu gabalu pa asfaltu pēc kritiena no moča, tur, kur izskatās pēc nobrāztiem pirkstu kauliņiem, redzu, ka uz šīs rokas ir vismaz klavieres uzkritušas, par bokseres deguna brūci nemaz nerunājot, tiešām nezinu, kas jādara, lai šitādu dabūtu:))
  • nē, nepatīk, kaut gan jāatzīst, ka reklāmisti visus ķeksīšus salikuši pareizajās vietās.
  • Jā.
Powered by Sviesta Ciba