Comments: |
Apsveicu un velkam klubā iekšā. Te ir daži tādi, kas savus ceļojumu plānus sastāda pēc kasaubona norādījumiem
mhm, atzīšos, arī man vienbrīd ienāca prātā pameklēt rakstos, vai tāds pilāda bārs maz eksistē, ja jā - pie iespējas milānā to apmeklēt.
(kaut arī, protams, vilšanās garantēta; līdzīgi kā citās šādās vietās - gaidas ar rezultātu nesaskan rakstiski nekad)
Uzreiz pēc pirmā lasījuma biju pēterburgā, bet tur, kā zināms, pētera pirmā homunkuli kunstkameras pagrabos, blavatskas idejas piļu portālos, visādas spiristiķu iedvesmotas galma intrigu pēdas, sfinksas utt. Rāva jumtu nenobriedušam prātam. Tāpēc bodolino uz karstām pēdām šķita pārāk liels kičs un stilizācija.
Un pievienojos padomam par nesteigšanos ar bodolino
come mai? t.i., kas tur īsti ar to bodolino ?
izlasīju abus gabalus. mani nokaitināja tā viņu atklājumu gaita. šur tur viņi protams bija spiesti atgriezties no malkasceļiem, taču pamatā asociatīvās saites un hipotēzes virknējās bez kādas to kritikas un papildvariantu loģiskas atmešanas. tādēļ tieši fināldaļa mani sāka uzrunāt arvien vairāk (kurpretim pa vidu jau sāka vienkārši apnikt tā mudžināšanās plaknē, piesaistot arvien jaunas un jaunas tradīcijas, nenodrošinot iespaidu, ka kaut kas tiek meklēts arī dziļāk par parastu virspusējību). izskaņas funktieris par vieglprātību un mērķa neskaidrību (vai tā neesamību/nesakrītību ar reālo motivāciju) plāna ģenerēšanā, tādējādi ir paliekošākis iespaids. kas, turklāt, visnotaļ sasaucas ar citiem laikmeta megadarbiem (piemēram stoparda arkādiju un rozenkrancu/gildenšternu, jarmana daiļradi utml.).
bez tam, eko sniedz vienreizēju materiālu ikdienas itālijas studijām. kas man jau sagādājis virkni apraksta cienīgu brīžu irl.
Mani gan tā itkā bezjēdzīgā atsauču bagātība valdzināja tieši "ikdienas itālijas studiju" sakarā. Lai denam braunam tiek viņa tupie miļjoni.
denu baunu par nožēlu biju lasījis vēl pirmīt, un tie viņa eņģeļi un dēmoni izrādījās nopietna literārā trauma ar smagām un ilgām paģirām, kas ik pa brīdim atjaunojās arī atsevišķas fuko svārsta vietas veicot. katrā ziņā, ik reizes, kad gadās kādu vadāt pa romu, braunam tiek pēc pilnas programmas. tad es gānos tik pārliecinoši, ka pat lieli viņa cienītāji viņu vairs nemēģina aizstāvēt. eko, paldies dievam, netika rakstījis preambulu, ka visi pieminētie jēdzieni, personas un citāti ir īsti. tāpēc pat nemēģināju tos tādus iztēloties. un šādā beletristikas līmenī, kā jau rakstīju, gabals brīžiem sāka uzdzīt niknumu. bet visāds sekulārs materiāls caur eko prizmu mirdzēja gluži kā dimanti. vienkāršas frāzes un atziņas radīja jaunu un neierastu skatījumu uz virkni lietu, kas pavisam ikdienišķā dienas kārtībā te nāca priekšā katru rītu, dienu un vakaru. šķiet, mani vienkārši neuzbudina metafizika un reliģijas, un mana komforta zona maisās kaut kur cilvēcīgas muļķības un vieglprātības radītos mākoņos. un šajā līmenī atziņa, ka jebkura imadžināra darbība ir radoša (t.i., rada tādas pašas tvaika gūzmas, ideju ēnas, no kādām sastāvu arī es pats), izklausījās pēc ļoti sirsnīgas atzīšanās. ilustrācijas labad, nolaižoties zemāk pie parastiem un taustāmiem majas procesiem, viens pavisam sīks pilāda bāra apraksts reiz sagādāja materiālu pārdomām un piedzīvotā pārkrāmēšanai, kam sekoja šis ieraksts: http://klab.lv/users/kinskis/12701.html(starp citu, jau nākamajā dienā, ja nemaldos, uzzināju, ka berdinoti ir bijis šo vēlēšanu lielākais zaudētājs neiegūstot nevienu vietu ne deputātu kamerā, ne senātā. vēl kādas dienas vēlāk viņš paziņoja par aiziešanu no politikas.) | |