Nezāles neiznīkst ([info]jan09) rakstīja,
@ 2023-10-27 16:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
muahaha 2
naudas ir tik daudz kā nekad, kas mums 500 miljoni, kas 4 miljardi

***
Projekts ir Latvijas mērogiem milzīgs, Latvijas puse jau atpaliek no Lietuvas un Igaunijas gan projektēšanā, gan būvniecībā, taču atpaliekot Latvija var izkrist no Eiropas naudu finansēšanas grafikiem, kas viss rezultātā var novest pie tā, ka dzelzceļš tiks izbūvēts no Eiropas puses tikai līdz Lietuvai. Nav šaubu, ka lietuvieši uz latviešiem negaidīs. Savu daļu izbūvēs. Par to ļoti nobažījušies ir igauņi. Viņi latviešu dēļ var palikt bez svarīgā dzelzceļa savienojuma ar Eiropu.
...ja vien Latvija tāpat kā Igaunija un Lietuva būtu sadalījusi projektu mazākos gabaliņos, tad pieteikties varētu arī vienkārši lielas labas kompānijas, nevis tikai super lieli Eiropas koncerni, kuriem nav nekādu problēmu iemaksāt 400 miljonu garantijas depozītu, un arī pie darba būtu varējuši tikt visi - gan franči, gan itāļi, gan turki un vācieši, un arī vietējie būvnieki. Visi būtu apmierināti, visi laimīgi un arī risku dažādu daudz mazāk. Latvija ministra Linkaita vadībā nezināmu iemeslu dēļ izdomāja visas olas principiāli salikt vienā groziņā, un tagad mēs redzam šī lēmuma sekas.
***

https://neatkariga.nra.lv/izpete/434066-kas-jauns-latvijas-vesture-lielaka-buvniecibas-iepirkuma-saga?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

?
[info]jan09
2023-10-27 19:28 (saite)
vai tad ar vienu "zelta tiltu" nepietiek? šis būs vēl grandiozāks izzagšanas projekts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ?
[info]mapats
2023-10-27 19:30 (saite)
Par to es nešaubos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?