dp
Dienas prieks:
Boris Johnson is to launch the biggest advertising campaign since the Second World War to get Britain ready for a no-deal Brexit, with an unprecedented marketing blitz on billboards, radio and television.
On Sunday the Prime Minister ordered his ministers to go into overdrive to prepare for a no-deal exit, with daily briefings on progress in the Cabinet Office’s Cobra briefing room – a place normally reserved for co-ordinating responses to national emergencies.
Part of the preparations involve up to £100 million spent on advertising alone in the next three months, government sources said.
/Ne jau velti kā BJ padomnieks piesaistīts talantīgais kampaņu speciālists DC.
//Tai pat laikā PSA group izsakās, ka varētu slēgt Vauxhall (Opel) rūpnīcu Ellesmere Port (Liverpool), kas 80% ražo eksportam uz kontinentu.
Un loģiski, finansiāli izdevīgāk ir pēc Brexit ražot kontinentā, un vest uz UK, ja būs pieprasījums.
Cik atceros, ka šamiem pirmais solis pēc Vauxhall iegādes jau bija aizvērt kravas busiņu ražotni Luton, atstājot tikai speciālo auto cehu.
Var gaidīt auto cenu pieaugumu ;)