Februāris 5., 2015
| 14:19
|
Comments:
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 15:19 |
---|
| | | (Link) |
|
Protams. Tīra ražošana. Kvalitatīva, bet ražošana. Tas gan, protams, atkal, kā skatās. Tikpat labi var teikt, ka "Jelgavas keramikas" ražotie suvenīri ir kaut kas ar māksliniecisko vērtību, lai gan apgalvot, ka neviena dizainera klāt tur nav bijis, ari būtu aplami.
Ražošana - tas ir ja daudz stāstu ar vieniem un tiem pašiem varoņiem? Un tad Konan-Doila Holmsa stāsti arī ir bez mākslinieciskas vērtības?
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 15:46 |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, raugoties no mūsdienu viedokļa, Doila stāsti par Šerlohu Holmsu vai fantastika ir bez sevišķas mākslinieciskās vērtības, kas nekādā veidā nemazina viņa grandiozo ieguldījumu literatūras(drīzāk sižetu) attīstībā kā tādā un faktu, ka šis pelnīti paliks milzīgiem zelta burtiem ierakstīts vēstures annālēs.
Tajā pašā laikā, salīdzināt viņu ar Kristi vai, nezinu, Čeizu kā ražotājiem, nav īsti korekti, cik tad viņam to stāstu ir - necik.
nu tu vēl pasaki, ka no mūsdienu viedokļa Leibnics nebija nekāds dižais zinātnieks, pff, padomājies, puse no tā, ko viņš izdomāja, vispār bija glupības, bet funkcijas bērni pamatskolā mācās.
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 16:07 |
---|
| | | (Link) |
|
Kā reizi sižeta un stāsta konstrukcijas novitātes ziņā, protams, ka Konana Doila ieguldījums ir milzīgs(pietiek ar pēdējos gados iznākušo kinoindustrijas darbu "par tēmu" skaitu, lai tas pielektu pat tādam muļķim kā man), taču mākslinieciskā vērtība atkal ir kaut kas nedaudz cits, kas tā par māniju, visu allaž jaukt vienā putrā un pēc tam brīnīties, ka grūti ko izmērīt, aprakstīt vai salīdzināt!:))
bāc, tad nodefinē, ko tu sauc par māksliniecisko vērtību?
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 16:36 |
---|
| | | (Link) |
|
Grūti noformulēt, gatava formulējuma man nav, bet brīvā brīdī pie tā apsolos piedomāt:)) Pavisam vienkāršoti - tā ir tā starpība, kas paliek pāri, ja, piemēram, arhitektūrā, no šī atņem šo.
tb no "šitente viskautkas ir sabāzts un baigi smuki izskatās" atņem "šitā ir lieta, kas meiko sensu un kādam varētu noderēt"? :D
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 16:46 |
---|
| | | (Link) |
|
Jā! Visai precīzi:))
Kas izturējusi laika un paaudžu gaumes pārbaudi.
a.k.a. dead white males? :)
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 16:15 |
---|
| | | (Link) |
|
Vai vēl vienkāršāk - tas jau ir kā salīdzināt Konana Doila "Stāstus par Šerloku Holmsu" un, piemēram, Hermaņa Heses "Stikla pērlīšu spēli". Kurš tad gabals krutāks? Krutāks neapšaubāmi sanāk "Stāsti par Šerloku Holmsu", lai arī "Stikla pērlīšu spēle" ir par kārtu mākslinieciski augstvērtīgāks darbs, manuprāt.
Nu, nezinu, nekādu mākslu tur neredzēju, tāda plānā galdiņa urbināšana.
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 17:00 |
---|
| | | (Link) |
|
Protams! Bet mākslinieciski augstvērtīga, manuprāt:))
Nenoliedzami:D Kurš katrs gan nemāk tik augstvērtīgi urbināt:D
bet kurš māk savu urbināšanu pārdot par nežēlīgu kāpostu un sarīkot pokeru un prostitūtas, vai kaut ko tamlīdzīgu, e?
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 17:20 |
---|
| | | (Link) |
|
!:D
Nu lūk, nu lūk, pirmais viņš bija, jā, bet vai tāpēc uzreiz Literatūra?
Aber tautā vienkārši iegājies, ka viss, kas vecs, tas akurāt labs, un štrunts par to, ka tāda Sophie Hannah, manuprāt, norok veco labo Agati visos punktos. Bet Agate ir žanra klasika un iepūš, un viss. Pie kam, kas svarīgi Sofija pelna (blaukš un automātiski komerc-), kamēr Agate sen jau beigta, nu un no komerciālā viedokļa tas viņai ir ārkārtīgi neizdevīgi, piekritīsiet.
Tāpat kā ej tu kādam iestāsti, ka Mocarts tāds sava laika Džastins Bībers vien bija.
From: | unpy |
Date: | 5. Februāris 2015 - 17:26 |
---|
| | | (Link) |
|
Ja par komerciālo, starp citu, tad Kristi ta beigta, bet viņas mantinieki gan dzīvi:))
Bet jaunu Dižpārdokli-ta neuzrakstīs, nelasīsim ziņas par to, kā jaunais Kristi romāns pusgada laikā izdots 30 zināmās un 4 nezināmās pasaules valodās.
Kristi vismaz divas reizes totāli uzspridzināja detektīva žanru (ar desmit maziem nēģerēniem un to gabalu, kur stāstītājs izrādījās slepkava), tā ka es nesteigtos viņu ielikt pie tīras ražošanas. |
|
|